Mødregruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. maj 2010

Karo

Igår formiddags skulle jeg starte i mødregruppe, hvilket jeg har glædet mig meget til. Den mødregruppe jeg var i med Marcus, ser jeg stadigvæk og snakker med dem jævntlig, og jeg har et rigtigt godt forhold til dem. Derfor har jeg også været meget spændt på at se de "nye" piger jeg skal til at tilbringe en del tid med.

Vi er 6 kvinder, med 5 små piger og en lille dreng. De virker rigtigt søde og der var ingen pinlige tavsheds perioder hvor folk ikke vidste hvad de skulle sige, hvilket bare var så dejligt. Vi kom til at snakke omkring efterfødsels gymnastik og jeg var ikke den eneste der ønskede at blive strammet lidt op. Vi er derfor blevet enige om at vi vil undersøge de forskellige efterfødselsgymnastik tilbud her iområdet og se om vi ikke alle ville kunne komme ind på et hold så vi kan gå sammen.

Men alt i alt gik det rigtigt godt igår og jeg glæder mig til at se dem igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

Bondepigen

Karo skriver:

Igår formiddags skulle jeg starte i mødregruppe, hvilket jeg har glædet mig meget til. Den mødregruppe jeg var i med Marcus, ser jeg stadigvæk og snakker med dem jævntlig, og jeg har et rigtigt godt forhold til dem. Derfor har jeg også været meget spændt på at se de "nye" piger jeg skal til at tilbringe en del tid med.

Vi er 6 kvinder, med 5 små piger og en lille dreng. De virker rigtigt søde og der var ingen pinlige tavsheds perioder hvor folk ikke vidste hvad de skulle sige, hvilket bare var så dejligt. Vi kom til at snakke omkring efterfødsels gymnastik og jeg var ikke den eneste der ønskede at blive strammet lidt op. Vi er derfor blevet enige om at vi vil undersøge de forskellige efterfødselsgymnastik tilbud her iområdet og se om vi ikke alle ville kunne komme ind på et hold så vi kan gå sammen.

Men alt i alt gik det rigtigt godt igår og jeg glæder mig til at se dem igen.

Hvor er det dejligt, at du føler dig godt tilpas i din nye mødregruppe. Det betyder bare så meget! Fedt hvis I alle kan komme på samme hold...krydser fingrene.

Anmeld

6. maj 2010

lion

Hvor er det dejligt at du er kommet i en god mødregruppe. Det ville da være fedt hvis I kunne komme på samme hold

Jeg er også ret glad for min.

Anmeld

6. maj 2010

Ni-ko-li-ne

dejligt! det er bare så herligt med en god mødre gruppe:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.