Kravle-venlige kjoler.. ikke helt som planlagt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.002 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

Skouboe

Jeg har eksperimenteret med kravlevenlige kjoler på det sidste... desværre går det ikke som jeg havde tænkt mig - men det er jo derfor jeg syr "testere" 

Denne bliver fx aldrig til en bestillingsvare... kommer nok i shoppen som Unika (eller off the rack som det bliver omdøbt til), men det er en smule demotiverende når tingene bare ikke bliver som man havde forestillet sig...

Jeg må igang med at modificere mønstret, når jeg har syet de næste par bestillinger ...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Ranarupta

Ej nejnejnej, hvor er den sød!

Anmeld

6. maj 2010

Barbamama

Årh ja den er da bare sød! Hvad str kan man få den i? Og hvad koster den?

Anmeld

6. maj 2010

TbCp

Nej hvor er den sød!!!

Hvordan skal de laves kravle-venlige? Altså bliver de meget korte eller hvordan skal det fungere?
Liva brugte kjoler før hun kunne kravle og så igen da hun begyndte at gå, for nej der findes ikke nogen kravle-venlige kjoler

Anmeld

6. maj 2010

Karo

Hvor er den dog bare sød

Hvad er der dog ivejen med den ?????? Jeg sidder lige som Michella og bliver helt varm på den.

Anmeld

6. maj 2010

Bondepigen

Skouboe skriver:

Jeg har eksperimenteret med kravlevenlige kjoler på det sidste... desværre går det ikke som jeg havde tænkt mig - men det er jo derfor jeg syr "testere" 

Denne bliver fx aldrig til en bestillingsvare... kommer nok i shoppen som Unika (eller off the rack som det bliver omdøbt til), men det er en smule demotiverende når tingene bare ikke bliver som man havde forestillet sig...

Jeg må igang med at modificere mønstret, når jeg har syet de næste par bestillinger ...

Jeg synes da osse den er rigtig rigtig sød... Men sidder faktisk osse og forestiller mig, at det kunne være helt vildt sødt, hvis stoffet indenunder var mamelukker i stedet...måske kan det osse gøre, at den er lettere at kravle i???

Anmeld

6. maj 2010

Karo

bondepigen skriver:

Jeg synes da osse den er rigtig rigtig sød... Men sidder faktisk osse og forestiller mig, at det kunne være helt vildt sødt, hvis stoffet indenunder var mamelukker i stedet...måske kan det osse gøre, at den er lettere at kravle i???

Orv ja, det kunne også være super pænt

Anmeld

6. maj 2010

lion

Hvor er den kjole bare fin.

Jeg har HELE Cassandras liv givet hende kjoler på og hun kravlede eller ej. De bdumme kjoler var dem med for ellers har hun klaret det fint med at kravle i en kjole.

Ved ikk helt om hun blev vant til det

Anmeld

6. maj 2010

Skouboe

Problemet med kjolen er at den er fuldt foret. Når den har et læg foran i det yderste stof, er der nødt til at være et tilsvarende læg i foret og så bliver dem meget kraftig foran og generelt ret tung - ikke den lette sommersag med flagrende blonder jeg havde planlagt.. desuden er den en pest at sy...

Jeg tror dog at den kunne være sød som festkjole..

Denne specifikke kjole er i str. 80 og koster 225 + porto fordi det er en tester. Havde den nået shoppen som bestillingsvare, var den endt omkring 325 kr. + porto.

Jeg overvejer i øjeblikket hvordan jeg kan modificere mønstret, så den dels bliver den lette sag jeg havde tænkt mig og dels lidt enklere at sy.

Anmeld

6. maj 2010

Skouboe

bondepigen skriver:

Det er klart muligheder der.. den overvejer jeg lige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.