Ekstrem hoppende mens-cyklus efter abort...?!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
0 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

siks

Hej

For snart 10 md siden valgte jeg at få en abort, sørgeligt med jeg havde taget min beslutning og har været glad for den lige siden.

Jeg er sammen med den skønneste gentleman nu og vi har det SUPER godt sammen (mødte ham 14 dage før abort).

NÅ, men mit spørgsmål går jo egentlig ud på om der er andre herinde der også har fået en abort og efter 8-10 md endnu ikke har fået en 100% fast mens cyklus endnu?

Jeg skal til lægen på Mandag og snakke med hende om det og håber på nogle konstruktive svar!!

Jeg har en veninde hvis storesøster ikke har haft synet af mens mellem hendes 2 graviditeter, så jeg er i bund og grund ikke så nervøs for om der er noget galt.

Da jeg blev scannet før den medicinske abort blev sat igang, sagde sygeplejersken også at fostret var rigtig livligt og jeg IKKE skulle være bange for IKKE at kunne få flere børn.

Jeg har haft 3 fulde mens siden aborten, kunne nok have haft 5 men så snart jeg har taget 1 p-pille, stopper hele processen fuldstændig OG jeg tænker nu på at droppe p-pillerne helt da de også kan medvirke til at forvirre kroppens gang.

Ville jo egentlig bare høre om nogle andre har oplevet niget lignende.

KH SIKS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.