Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ultimate Chocolate Frosting:
9 dl. flormelis2,5 dl. cacao180 gr. blødt smør1,25 dl. lun mælk3 tsk. vanillesukker
Det hele kommes i en skål og piskes til en luftig creme.
Kan denne bruges ovenpå muffins og som pynt ved fondant?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Altså jeg har ikke prøvet - endnu - men det smager fantastisk, så jeg tror sagtens man kan bruge det som pynt på muffins. Og mon man ikke også kan bruge det på fondant - man kan jo bruge det under fondant, så man kan vel også bruge det ovenpå - og igen - det smager jo super
Znuzke skriver: Altså jeg har ikke prøvet - endnu - men det smager fantastisk, så jeg tror sagtens man kan bruge det som pynt på muffins. Og mon man ikke også kan bruge det på fondant - man kan jo bruge det under fondant, så man kan vel også bruge det ovenpå - og igen - det smager jo super
Ok, det lyder godt!
Jeg har bare svært ved at lure om det er ligesom Royal Icing?
Ville gerne lave nogle muffins med snask ovenpå, nemlig
Ranarupta skriver: Ok, det lyder godt! Jeg har bare svært ved at lure om det er ligesom Royal Icing? Ville gerne lave nogle muffins med snask ovenpå, nemlig
Det bliver ikke hårdt ligesom RI - altså den der hårde overflade.
Man skal måske nok putte lidt mere flormelis i hvis det er til pynt end hvis det er til opsmøring.
Og vær lige obs - den opskrift giver rigtigt meget UFC....
Znuzke skriver: Det bliver ikke hårdt ligesom RI - altså den der hårde overflade. Man skal måske nok putte lidt mere flormelis i hvis det er til pynt end hvis det er til opsmøring. Og vær lige obs - den opskrift giver rigtigt meget UFC....
Fantastisk!!
Jeg er nemlig ude efter det der bløde snaskede noget
Og tak for obs'et med mængden! Jeg reducerer nok...
Ranarupta skriver: Fantastisk!! Jeg er nemlig ude efter det der bløde snaskede noget Og tak for obs'et med mængden! Jeg reducerer nok...
Jeg bagte sådan en helt alm. AMO kage og lagde et lag tobleronecreme i, og så smurte jeg den op med UFC.....
Nøøøøøj - den var go
Znuzke skriver: Jeg bagte sådan en helt alm. AMO kage og lagde et lag tobleronecreme i, og så smurte jeg den op med UFC..... Nøøøøøj - den var go
Ok, så hvis jeg laver hele den skrevne portion af UCF'en, ville der være nok til opsmøring af en kage i rugbrødsform-størrelse og til pynt på 4-6 muffins?
Årh, den lyder også lækker!
Der er rigeligt til det du skal bruge. Jeg bruger den tit til pynt på muffins. Smager bare mums...
Hmmm... kunne være man skulle bage kager i dag..
eirene skriver: Der er rigeligt til det du skal bruge. Jeg bruger den tit til pynt på muffins. Smager bare mums... Hmmm... kunne være man skulle bage kager i dag..
Tak!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128