er en del usikker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

Channie

haii alle sammen

Jeg ved ikk lige hvor jeg skal gå hen og spøger, så nu prøver jeg her..

J eg ved ikk hel hvordan jeg skal forklare min usikkerhed men jeg prøver..

Det er første gang jeg er gravid og jeg er 31+5 henne nu. Hele sidste uge kunne jeg mærke den bette rigtig meget, så meget jeg selv kunne se hende sparke, men så her de sidste par dage har jeg kun så småt mærkede hende. Jeg mærker hende hverdag, men er meget lidt og meget små spark. Jeg ved ikke om det er normalt, om det er fordi der er mindre plads nu, el hva der sker.

Kunne godt tænke mig og høre om det er mig der er en "pyller" mor, om det er helt normalt forløb.

kram Channie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

LilleMor10

Channie skriver:

haii alle sammen

Det er første gang jeg er gravid og jeg er 31+5 henne nu. Hele sidste uge kunne jeg mærke den bette rigtig meget, så meget jeg selv kunne se hende sparke, men så her de sidste par dage har jeg kun så småt mærkede hende. Jeg mærker hende hverdag, men er meget lidt og meget små spark. Jeg ved ikke om det er normalt, om det er fordi der er mindre plads nu, el hva der sker.

Kunne godt tænke mig og høre om det er mig der er en "pyller" mor, om det er helt normalt forløb.

kram Channie

Husk altid at ringe til Fg hvis du er bekymret, så skal de nok fortælle dig om der er grund til bekymring 

og jeg oplevede det samme, i  mit livfælde sparkede den lille som normalt, men fordi den fylder så meget er spark osv mere som en glidende bevægelse og føles ikke nær så voldsom som førhen.

håber det hjalp lidt . held og lykke.

Knus Sara 35+1 

Anmeld

5. maj 2010

Bondepigen

Channie skriver:

haii alle sammen

kram Channie

Jeg mener de siger, man bare skal mærke den lille hver dag... og ja, der bliver jo mindre plads at bevæge sig på, så det føles på en anden måde, når pladsen bliver trang.

Kan faktisk ikke rigtig huske, hvordan det helt præcist var... men hvis det er noget der har ændret sig gradvist, ville jeg ikke være bekymret, men hvis det er pludseligt fra den ene dag til den anden, ville jeg nok lige ringe og høre ad... Det betyder sikkert ikke noget, men jeg har det bare selv bedst med lige at høre det fra fagfolk, når jeg er bekymret...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.