Kager i 2 etager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.940 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

ekzunz

hvis man skal lave en rund kage med en mindre rund kage på toppen, pynter man så  kagerne enkeltvis og så stabler dem bagefter?

Jeg har købt noget kagepap hos Dinkage, men det er jo kun glat på den ene side. Hvorfor det?? Og hvad side skal vende opad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg så i et udstillingsvindue, at de havde sat 2. lag op på sådan nogen en-gangs champangeglas Som de havde sat med bunden i vejret. Det var en rigtig god idé, syntes jeg.

Men jeg har ikke selv forsøgt, andet end en kage i 2 etager, ovenpå sig selv... eller hvad man nu siger. mmm...

Anmeld

5. maj 2010

ekzunz

Zafir skriver:

jeg så i et udstillingsvindue, at de havde sat 2. lag op på sådan nogen en-gangs champangeglas Som de havde sat med bunden i vejret. Det var en rigtig god idé, syntes jeg.

Men jeg har ikke selv forsøgt, andet end en kage i 2 etager, ovenpå sig selv... eller hvad man nu siger. mmm...

Jamen det er også det jeg mener..... Sådan en der er stor i nederste lag og så en mindre kage direkte ovenpå.

Smurte du dem op og kom mmf på hver enkelt kage eller???

Anmeld

5. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Znuzke skriver:

Jamen det er også det jeg mener..... Sådan en der er stor i nederste lag og så en mindre kage direkte ovenpå.

Smurte du dem op og kom mmf på hver enkelt kage eller???

Ja jeg smurte dem op og satte dem ovenpå hinanden bagefter, de var helt dækket af det hele

Anmeld

5. maj 2010

ekzunz

Zafir skriver:

Ja jeg smurte dem op og satte dem ovenpå hinanden bagefter, de var helt dækket af det hele

Ahh - super Jeg tænkte nemlig på at lave en hvor den nederste var stribet, og det er jo supernemt (ha ha - som om) hvis man sætter en kage ovenpå....

Anmeld

6. maj 2010

Susan1978

når jeg har lavet 2 etagers kager,

laver jeg 2 seperate kager og sætter dem først sammen når der er kommet MMF/Fondant på..

har så kagepap (eller pap med film) under den mindste kage, også sætter jeg surerør i den nederste for at afstive der hvor den øverste kage skal stå..

(lægger billeder ind af en om lidt.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.