Se Her! Min første kage... :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

LotteN

ej hvor er den da bare blevet super flot... det resultat kan du da godt være super stolt af

Kan jeg så lige få en tidsplan for hvornår du lavede hvad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

Valle81

MoarJ skriver:

Ja så er jeg blevet færdig med min første kage... Umiddelbart er jeg godt tilfreds med den.. Der er lidt fejl hist og her...

DET er jo også kun min første kage...

Kagen:

Købe bunde..

Toblerone creme, Jordbær mousse og smurt op med smørcreme..

Farverne er med pulver farver...

Ja jeg er rimelig godt tilfreds... Kunne måske godt have fundet noget andet pynt.. Men det var hvad jeg havde bestilt hjem...

Hold da kæft hvor er den flot:0)

Ville ønske jeg hvade råd, til og overskud til at gå igang med sådanne kager, meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen det har jeg ikke:0)

Så jeg drømmer mig til dem:0)

Knus

Anmeld

6. maj 2010

lisbethita

MoarJ skriver:

Ja så er jeg blevet færdig med min første kage... Umiddelbart er jeg godt tilfreds med den.. Der er lidt fejl hist og her...

Kagen:

Købe bunde..

Ja jeg er rimelig godt tilfreds... Kunne måske godt have fundet noget andet pynt.. Men det var hvad jeg havde bestilt hjem...

Hold da kæft mand hvor blæret er det da lige ;-) Du giver da mig lyst til at bage :-)

FLOT ARBJEDE!!!!!!

Anmeld

6. maj 2010

TbCp

Det er skisme da et helt godt første forsøg!

Anmeld

6. maj 2010

lisbethita

MoarHvidovre skriver:

Den er da bare blevet super flot - tillykke  Glæder mig til, at se din næste kage

Seriøst, hvis kagekluppen laver så flotte kager, så er jeg nødt til at følge mere med i, hvad I laver ,-)

Anmeld

6. maj 2010

anmaj

MoarJ skriver:

Kagen:

Købe bunde..

Pulverfarver?

Hvor har du købt dem? og hvor meget er der i en beholder? og hvor meget bruger man hver gang? og blander du det i mmf'en når du laver den? eller maler du det bagefter?

Undskyld men har så mange spørgsmål og synes din kage er rigtitgt flot.. jeg går nemlig og leder efter en masse farver og har indtil nu brugt levnedsmiddel farver og der er kun rød, grøn og blå..

Super kage.. håber du kan hjælpe mig

Anmeld

6. maj 2010

Susan1978

Jeg synes bestemt også den er blevet rigtig fiiin..

det skal du nå nok nå langt med..

Anmeld

6. maj 2010

Mira0911

Dot D skriver:

Den blev da god, så det er bare igang med de næste Og husk øvelse gør mester. Folderne kan du undgå ved at arbejde dig stille og roligt nedad kagen, tag lidt ad gangen hele vejen rundt, så er det nemmere

Tak for tippet...

Anmeld

6. maj 2010

Mira0911

Susan1978 skriver:

Jeg synes bestemt også den er blevet rigtig fiiin..

det skal du nå nok nå langt med..

Mange tak skal du have...

Anmeld

6. maj 2010

Mira0911

lisbethita skriver:

Seriøst, hvis kagekluppen laver så flotte kager, så er jeg nødt til at følge mere med i, hvad I laver ,-)

Det er helt klart et forsøg værd...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.