Så blev mor-her sku arrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

Stumpen

Jeg var inde i Herning centeret i dag og ville købe en for mig dyr parfume (620 kr) Jeg går op til disken, da parfumerne er låst inde nede på hylderne.. Der står 6 SEKS ekspedienter og ingen andre kunder end jeg... NOgen kigger på mig andre gør ikke.. Så går der to og yderligere to og så står de sidste to og snakker.....

Så blev mor her arrig, så jeg gik hen efter min mor og hev hende og klapvognen ud af butikken... Ikke tale om om jeg vil lægge 600 kr i deres butik for en parfume!!!

Måske er det at blive for tøse-fornærmet, men niks, den behandling vil jeg sku ikke finde mig i...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Ja jeg var også gået, helt bestemt.. Vil jeg ikke finde mig i..

Hvilke parfume er det?? Du har tjekket de sider herhjemme, hvor man kan købe en del parfumer billigere ikk??

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

5. maj 2010

Pia

Jeg havde gjort det samme og havde brugt meget store og tydelig gloser mens jeg forlod butikken, hvis det var mig..
og ja gu er 600 kr mange penge, så skal man sku også have en ordentlig behandling..
Jeg hader sådan nogle fise fornemme ekspidenter.. dem har vi en del af i Salling her i Aalborg.. Og jeg kan IKKE klare de damer..

Anmeld

5. maj 2010

henh01

Jeg havde kommenteret det i deres fjæs.. Er desværre meget direkte, men det kan også pisse mig af ikke at få betjening i en butik hvor der tilsyneladende var tid til at hyggesnakke. Var helt sikkert også gået.

Anmeld

5. maj 2010

B&J

Stumpen skriver:

Jeg var inde i Herning centeret i dag og ville købe en for mig dyr parfume (620 kr) Jeg går op til disken, da parfumerne er låst inde nede på hylderne.. Der står 6 SEKS ekspedienter og ingen andre kunder end jeg... NOgen kigger på mig andre gør ikke.. Så går der to og yderligere to og så står de sidste to og snakker.....

Så blev mor her arrig, så jeg gik hen efter min mor og hev hende og klapvognen ud af butikken... Ikke tale om om jeg vil lægge 600 kr i deres butik for en parfume!!!

Måske er det at blive for tøse-fornærmet, men niks, den behandling vil jeg sku ikke finde mig i...

Helt ærligt det havde jeg sku også gjordt.... hvad bilder de sig ind...

det samme skete for mig lidt da jeg skulle prøve af komme ud og hande i en butik da jeg ligger det på bordet spurgte hende der skulle bippe det ind hvad er det for noget det har jeg aldrig set så udbryder jeg bare hallo det er sku ikke mig der arbejder her men dig... så det burde du sku da vide men det er tørrede fisk til min kat.... og kigger dumt på hende

Anmeld

5. maj 2010

Stumpen

s.tina skriver:

Ja jeg var også gået, helt bestemt.. Vil jeg ikke finde mig i..

Hvilke parfume er det?? Du har tjekket de sider herhjemme, hvor man kan købe en del parfumer billigere ikk??

Det var Ja´dore fra Dior.. Kender ikke siden du omtaler.. Købte den inde i gågaden i stedet...

Anmeld

5. maj 2010

Stumpen

Pia skriver:

Jeg havde gjort det samme og havde brugt meget store og tydelig gloser mens jeg forlod butikken, hvis det var mig..
og ja gu er 600 kr mange penge, så skal man sku også have en ordentlig behandling..
Jeg hader sådan nogle fise fornemme ekspidenter.. dem har vi en del af i Salling her i Aalborg.. Og jeg kan IKKE klare de damer..

Altså da jeg hev klapvognen til mig sagde jeg til min mor at nu går vi.. At jeg ikke vil have den herinde, hvor 6 ekspedinter står og glor mig op i hovedet uden at reagere.. Nogle kunder hørte det og kiggede sært på os, men ved ikke om ekspedienterne gjorde..

Anmeld

5. maj 2010

Pige2009

henh01 skriver:

Jeg havde kommenteret det i deres fjæs.. Er desværre meget direkte, men det kan også pisse mig af ikke at få betjening i en butik hvor der tilsyneladende var tid til at hyggesnakke. Var helt sikkert også gået.

Sådan plejer jeg også at reagere - bliver rasende over sådan noget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.