Giv mig lidt inspiration til min søsters kage ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

mullesmith2

Jeg skal lave en kage til min søsters fødselsdag, eller måske to, det skal være til 35 mennesker. Farverne skal helst være lyserød og hvid siger hun eller helst helt pink, så har bestilt farvepasta og sugarpaste i hvid og sugarpaste i hvid med hvid chokoladesmag.

Mangler bare lidt inspiration til kagebund og fyld  Har tit bare brugt chokoladekage, men vil også gerne prøve noget nyt. evt med noget lyserødt fyld også kan man ik lave noget med jordbær el. hindbær eller noget? Nogen ideer?? og opskrifter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hvad med at lave drømmekagebunde men putte pink farve i så bundene bliver lyserøde?

Anmeld

5. maj 2010

mullesmith2

LilleMor10 skriver:

Hvad med den her ? 

http://www.kageportalen.dk/index.php?option=com_ricettario&func=detail&Itemid=10066&id=15

Tror ik rigtig jeg kan finde ud af den der opskrift hehe men takker.

Anmeld

5. maj 2010

mullesmith2

Caroline86 skriver:

hvad med at lave drømmekagebunde men putte pink farve i så bundene bliver lyserøde?

Ja det lyder nu også meget spændende, men bundene behøver ik være pinke det bliver overtrækket nok. Hvad med noget godt fyld? må finde noget med lidt frisk frugtsmag ellers bliver det så vammelt tror jeg  har bare tidligere kun brugt tobleronecreme det gider jeg ik igen hehe

Anmeld

5. maj 2010

quity

I søndags lavede jeg blåbær mousse, den var okay. Ellers kan jeg varmt anbefale passions/appelsin mousse, den er rigtig lækker. sammen med en eller anden chokolade creme

Anmeld

5. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mullesmith2 skriver:

Ja det lyder nu også meget spændende, men bundene behøver ik være pinke det bliver overtrækket nok. Hvad med noget godt fyld? må finde noget med lidt frisk frugtsmag ellers bliver det så vammelt tror jeg  har bare tidligere kun brugt tobleronecreme det gider jeg ik igen hehe

hindbærmousse giver jo en rigtig fin farve!

Og ellers smager blåbærmousse rigtig lækkert! Jeg skal lave en kage med daimcreme og limemousse her i weekenden

Anmeld

6. maj 2010

Susan1978

jordbær og hindbær mouse er jo lyserødt.. også smager det godt.

opskrift finder du i opskkrift tråden.

Susan

Anmeld

6. maj 2010

mullesmith2

Bliver helt lækkersulten. Noget med jordbær og hindbær må jeg lave så holder jeg det inden for farveskemaet  Tak for hjælpen har ik så meget fantasi med det der fyld i kagerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.