Luksusfælden i går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

Stumpen

Var hun bare en harpe eller var han en vat nisse?

Ud fra det vi så, så synes jeg hun virkede ret så strid og at han har prøvet at behage hende så meget han kunne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Sakris

Hun var bare strid. Hun lod ham jo slet ikke få plads. Min kæreste måtte op og gå rundt i stuen. Han blev så frustreret over hvordan hun talte ned til ham og om ham. På få punkter kunne hun have ret, men synes det blev helt oversvømmet i den måde det virkede som om hun ville rense sig selv og give ham skylden.

Anmeld

5. maj 2010

otlitrom

Øv, jeg så det ikke.. Men lige nu lyder det da til at man er gået glip af noget godt sladder

Anmeld

5. maj 2010

Stumpen

kitty skriver:

Øv, jeg så det ikke.. Men lige nu lyder det da til at man er gået glip af noget godt sladder

I hvert fald en dame der ingen problemer havde med at rakke sin mand ned for åben skærm "han forstår ikke..." "Så han kan se..." "Han arbejder ikke fuldtid...."

Anmeld

5. maj 2010

otlitrom

Stumpen skriver:

I hvert fald en dame der ingen problemer havde med at rakke sin mand ned for åben skærm "han forstår ikke..." "Så han kan se..." "Han arbejder ikke fuldtid...."

Det lyder som noget for en parterapeut - og ikke to finansielle rådgivere!!

Anmeld

5. maj 2010

Stumpen

kitty skriver:

Det lyder som noget for en parterapeut - og ikke to finansielle rådgivere!!

Sad faktisk og tænkte på da de to sad og mundhuggedes foran Jan at han ikke sendte dem afsted.....

Mener det bliver genudsendt lørdag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.