Imorgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

JustAnotherName

Imorgen skal Kenneth og jeg til møde henne i vuggestuen.
Det er ikke noget specielt, bare Bianca's 3-måneders samtale. Men sådan én har jeg heller aldrig været til før (selvom dette er det trejde pasningssted Bianca går i), så jeg er da meget spændt på, hvad de har at fortæller.

Og så fik jeg et opkald igår aftes, mens Kenneth og jeg var ude og fejre vores 5-års dag (vi havde i øvrigt en super hyggelig aften).
Der var indtalt en besked på min telefonsvarer.
Og jeg skal til jobsamtale imorgen aften ....så kryds lige fingre for mig 

Det er "bare" en stilling som afløser.
Fristen for at søge var overskredet, da jeg oprettede mig som ledig i mandags. Men jeg ringede dertil, og fik overtalt hende til, at jeg kunne sende en ansøgning pr. mail ...og så MÅSKE nå, at komme med i betragtning alligevel.
Og allerede næste dag får jeg så deres opkald og er nu indkaldt til samtale.

Det er SÅ længe siden, at jeg sidst har været til sådan en samtale, og skulle være parat med gode svar og flaterende ord om mig selv og mine evner .....arghh, det er ikke nemt sådan noget, synes jeg.
Men jeg håber at jeg kan klare mig igennem det, bare ved at være MIG!

Jeg ville lige dele det med Jer andre. Og jeg håber, at et par krydsede fingre fra Jer, kan udløse det nødvendige held og lykke, som jeg godt kan bruge til samtalen imorgen.

Stillingen er i øvrigt på et bosted for voksne sen-hjerneskadede.

Tak fordi I læste med...
Og please, vær søde at krydse en finger eller tå (eller noget) for mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Ida.

IH hvor SPÆNDENDE Katrine...jeg skal nok krydse det bedste jeg har lært!!

Anmeld

5. maj 2010

TbCp

AHHH det er da kanon godt Katrine!!!!
Jeg krydser ihvetfald alt havd jeg kan!

Anmeld

5. maj 2010

JustAnotherName

Jeg syntes selv, at det er lidt sejt, at jeg allerede skal til samtale, efter kun 2 dage som "ledig på arbejdsmarkedet" ....meeeen, jeg skal jo så også lige HAVE STILLINGEN!

Og så har jeg et andet sted, indenfor hjemmeplejen, hvor jeg har fået ord for, at jeg godt kan blive sat igang også.

Så jeg kan sætte mine timer sammen fra de to steder (og måske flere, men helst ikke flere end nødvendigt jo), så det giver nok timer til at vi kan leve af det.

Om ikke andet, så har jeg 30 uger, hvor jeg kan få supplerende dagpenge.
Så indtil da, så skal det nok gå. Indtil jeg (forhåbentlig) kommer ind på SOSU hjælper-uddannelsen til september 2010.

Hvis ikke jeg kommer ind dér, så skal/vil jeg have en fast stilling et sted.
Det er kun en periode - det næste halve år - at jeg kan leve med sådanne afløser-jobs. Ellers er jeg nødt til at have noget mere stabilt og sikkert med faste timer.

Nå....sikke jeg snakker/skriver... 

Anmeld

5. maj 2010

otlitrom

Jeg skal i hvert fald nok krydse fingre for dig!!

Hvor vil det være skønt, hvis brikkerne falder på plads! Det er ikke sjovt at gå ledig!

Og dejligt at I havde en hyggelig aften igår, det er jeg glad for at høre!

Anmeld

5. maj 2010

anna-jonas

FEDT katrine...........jeg vil krydse alt hvad der kan krydses i morgen. Og selvfølgelig kan du det dér med jobsamtale...............du er god til at tale med folk.............bare vær dig selv, så kan det sgu' ikke gå helt galt.

Knus Mette

Anmeld

6. maj 2010

Ni-ko-li-ne

JustAnotherName skriver:

Imorgen skal Kenneth og jeg til møde henne i vuggestuen.
Det er ikke noget specielt, bare Bianca's 3-måneders samtale. Men sådan én har jeg heller aldrig været til før (selvom dette er det trejde pasningssted Bianca går i), så jeg er da meget spændt på, hvad de har at fortæller.

Og så fik jeg et opkald igår aftes, mens Kenneth og jeg var ude og fejre vores 5-års dag (vi havde i øvrigt en super hyggelig aften).
Der var indtalt en besked på min telefonsvarer.
Og jeg skal til jobsamtale imorgen aften ....så kryds lige fingre for mig 

Det er "bare" en stilling som afløser.
Fristen for at søge var overskredet, da jeg oprettede mig som ledig i mandags. Men jeg ringede dertil, og fik overtalt hende til, at jeg kunne sende en ansøgning pr. mail ...og så MÅSKE nå, at komme med i betragtning alligevel.
Og allerede næste dag får jeg så deres opkald og er nu indkaldt til samtale.

Det er SÅ længe siden, at jeg sidst har været til sådan en samtale, og skulle være parat med gode svar og flaterende ord om mig selv og mine evner .....arghh, det er ikke nemt sådan noget, synes jeg.
Men jeg håber at jeg kan klare mig igennem det, bare ved at være MIG!

Jeg ville lige dele det med Jer andre. Og jeg håber, at et par krydsede fingre fra Jer, kan udløse det nødvendige held og lykke, som jeg godt kan bruge til samtalen imorgen.

Stillingen er i øvrigt på et bosted for voksne sen-hjerneskadede.

Tak fordi I læste med...
Og please, vær søde at krydse en finger eller tå (eller noget) for mig 

guuuuuuuuuuuuud hvor fedt! jeg krydser alt jeg kan for den samtale!!

Anmeld

6. maj 2010

JustAnotherName

Tak skal I have søde piger 

Samtalen i vuggestuen gik i øvrigt rigtig godt.
Der var lutter ros og positive ord    

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.