Hjemvendt fra lægevagten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

TbCp

De ville da så heldigvis gerne se mig derude.

Først ville de sende mig til skadestuen men fordi det var sket i lørdags skulle jeg forbi lægevagten først.

Lægen kiggede lidt på det og sagde så at der ingen blødninger var for så ville det være meget mere hævet. Han mente så at jeg havde fået en kraftig forvridning og at der så var væske i knæet.
Han ville ikke begynde at rykke rundt med det når det gjorde så ondt.
Så jeg blev sendt hjem med et støttebind, smertestillende og besked på at holde det i ro en uge og så gå til egen læge.

Heldigvis skulle jeg kun have arbejdet mandag, tirsdag i næste uge så det er kun 4 dage jeg skal droppe arbejdet.
Så håber jeg bare der er godt nyt når jeg kommer til egen læge næste uge.

Så de næste dage bliver i nok bombarderet med div. mere eller mindre interessante indlæg fra mig i "syesengen"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Ranarupta

TbCp skriver:

Først ville de sende mig til skadestuen men fordi det var sket i lørdags skulle jeg forbi lægevagten først.

Lægen kiggede lidt på det og sagde så at der ingen blødninger var for så ville det være meget mere hævet. Han mente så at jeg havde fået en kraftig forvridning og at der så var væske i knæet.
Så jeg blev sendt hjem med et støttebind, smertestillende og besked på at holde det i ro en uge og så gå til egen læge.

Heldigvis skulle jeg kun have arbejdet mandag, tirsdag i næste uge så det er kun 4 dage jeg skal droppe arbejdet.

Så de næste dage bliver i nok bombarderet med div. mere eller mindre interessante indlæg fra mig i "syesengen"

Godt at høre, at de har beordret dig til hvile - ellers havde du jo nok arbejdet videre og det ville altså ikke have medført noget godt!!

Så nu må Liva og Carsten opvarte dig  

Rigtigt god bedring!

(Ps. Er helt vild med dit nye profilbillede med smukke Liva!)

Anmeld

5. maj 2010

anna-jonas

God bedring..............og husk nu, at passe godt på dig selv.

Knus Mette

Anmeld

5. maj 2010

Skouboe

TbCp skriver:

Det er jeg ked af at høre... God bedring

På den positive side, glæder jeg mig til at høre flere ideer til tøj fra din side... du er ret kreativ i den retning, så lad os endelig se hvad kedsomhed kan gøre ved det...

Anmeld

6. maj 2010

Barbamama

Eeeej TIna.... SÅdan noget lort..... GOd bedring med knæet

Anmeld

6. maj 2010

TbCp

Skouboe skriver:

Det er jeg ked af at høre... God bedring

På den positive side, glæder jeg mig til at høre flere ideer til tøj fra din side... du er ret kreativ i den retning, så lad os endelig se hvad kedsomhed kan gøre ved det...

heeh, ja jeg får da ihvertfald tid nok til at ligge og "designe"

Anmeld

6. maj 2010

TbCp

michella80 skriver:

Eeeej TIna.... SÅdan noget lort..... GOd bedring med knæet

Tak skal du have....

Heldigvis havde jeg i forvejen fri ons-tors-fre. næste uge så det går ikke så meget ud over dagplejeungerne

Anmeld

6. maj 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Tak skal du have....

Heldigvis havde jeg i forvejen fri ons-tors-fre. næste uge så det går ikke så meget ud over dagplejeungerne

Nej men Tina du skal jo lige huske at det heller ikke skal gå ud over dig selv.

Anmeld

6. maj 2010

TbCp

michella80 skriver:

Nej men Tina du skal jo lige huske at det heller ikke skal gå ud over dig selv.

Nej Er bare ikke så god til at "svigte min pligt!"

Anmeld

6. maj 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Nej Er bare ikke så god til at "svigte min pligt!"

Nej det er heller ikke nemt, men altså hvis du ødelægger dig selv så svigter du jo helt på et tidspunkt. Kram til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.