Jeg er chokeret!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.376 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

henh01

Min datter legede for 3 uger siden med min nevø - der seriøst er uopdragen - hos mine forældre en dag de uanmeldt kom forbi, min nevø har så denne dag presset min datter til at smide tøjet fordi de skulle lave børn. (min datter siger at han sagde de skulel bolle - hvilket hun ellers intet forstand på har) Hun kom i dag grædende ind i stuen efter hun var lagt i seng, hun var tæt på at være panisk! Hun var så bange for at der ville ske noget - han havde åbenbart stukket sin tissemand op i hendes tissekone. Fatter det bare slet ikke? Er folks børn virkelig så fatsvage,. idiotiske og uopdragne at man kan opfører sig sådan?! Jeg er så chokeret!!!!! Kunne tude - og det er ikke kun pga hormoner Måtte forklare hende at man først kunne få børn når man fik mens. og måtte ud i en længere forklaring om mandens og kvindens krop - på et meget pædagogisk plan, da jeg de sidste par gange har forsikret hende om at der ikke skete noget og det stadig ikke var trøst nok.

Hun havde sagt det til sin far weekenden efter det var sket fordi hun ikke kunne lide at sige det til mig - vi kan ellers snakke om alt så det bekymrer mig også meget at hun gik til sin far som hun ser hver 14. dag. Men jeg antager det er fordi det drejer sig om min familie og noget der er sket mens hun har været ved sin mormor og morfar og derfor måske frygter ikke at måtte komme derhjem igen. Åhh det er forfærdeligt at bebrejde sig selv for ikke at være en god nok mor.

Ved egentlig ikke hva jeg vil med dette oplæg, måtte bare ud med mine frustrationer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

eliasogmor

henh01 skriver:

Min datter legede for 3 uger siden med min nevø - der seriøst er uopdragen - hos mine forældre en dag de uanmeldt kom forbi, min nevø har så denne dag presset min datter til at smide tøjet fordi de skulle lave børn. (min datter siger at han sagde de skulel bolle - hvilket hun ellers intet forstand på har) Hun kom i dag grædende ind i stuen efter hun var lagt i seng, hun var tæt på at være panisk! Hun var så bange for at der ville ske noget - han havde åbenbart stukket sin tissemand op i hendes tissekone. Fatter det bare slet ikke? Er folks børn virkelig så fatsvage,. idiotiske og uopdragne at man kan opfører sig sådan?! Jeg er så chokeret!!!!! Kunne tude - og det er ikke kun pga hormoner Måtte forklare hende at man først kunne få børn når man fik mens. og måtte ud i en længere forklaring om mandens og kvindens krop - på et meget pædagogisk plan, da jeg de sidste par gange har forsikret hende om at der ikke skete noget og det stadig ikke var trøst nok.

Hun havde sagt det til sin far weekenden efter det var sket fordi hun ikke kunne lide at sige det til mig - vi kan ellers snakke om alt så det bekymrer mig også meget at hun gik til sin far som hun ser hver 14. dag. Men jeg antager det er fordi det drejer sig om min familie og noget der er sket mens hun har været ved sin mormor og morfar og derfor måske frygter ikke at måtte komme derhjem igen. Åhh det er forfærdeligt at bebrejde sig selv for ikke at være en god nok mor.

Ved egentlig ikke hva jeg vil med dette oplæg, måtte bare ud med mine frustrationer.

ej hvor forfærdeligt.... undskyld, men hvor gammel er din nevø??

Anmeld

5. maj 2010

henh01

Han er 8, men der er en lang forhistorie bag og han har bestemt oplevet ting han ikke burde.. kommunen er indeover. Derfor har jeg bevidst holdt mig væk når jeg har haft min datter. Denne dag var et uanmeldt besøg hvor min mor ikke anede hvad hun skulle stille op. De var kun alene på værelset med åben dør og med min mor der stak hovedet ind konstant. Så hun er jo ligeså chokeret som jeg.

Anmeld

5. maj 2010

Becks

henh01 skriver:

Du skal helt klart tage en snak med din nevø´s forældre! Det der er BARE slet ikke iorden, og slet ikke hvis han virkelig har stukket sin sin  - Nej kan slet ikke skrive det
Hvis han åbenbart har de tendenser, så må de sociale myndigheder indover, og det mener jeg, for det den stakkels dreng, skal da have noget ´hjælp!

Hilsen én som selv er blevet misbrugt som barn!

Anmeld

5. maj 2010

henh01

jeg er helt overbevist om at der ikke er tale om en sexmisbrugt dreng, men en dreng der lider under alvorlige omsorgssvigt og adfærdsproblemer. Kommonen er indenover og har handlet ved at sætte drengen på en heldagsskole men hvor han stadig bor hjemme. De mener de på denne måde kan rette op på ham, men i bund og grund handler det om økonomi - der er ingen penge at anbringe børn for og hvis de skal anbringe ham er der en stor chance for at deres to andre børn ligeså skal væk fra hjemmet. En anbringelse koster kom. 90000 kr om mdr. Derfor prøver man med lappe løsninger.

Jeg skal SÅÅÅ meget have en snak med min onkel - har det bare meget svært fordi han er min gudfar og den eneste familie jeg har tilbage. Han har altid betydet rigtig meget for mig selvom han har taget nogle valg i livet der ødelægger mere end de gavner. Og egentlig tænker jeg at hans evne som forælder ikke stemmer overnes med hvordan jeg ville reagerer hvis mit barn havde sådan en agering overfor andre børn. JEg tror ærlig talt jeg får mere ud af at holde mig væk derfra.

Anmeld

5. maj 2010

Sakris

Gud hvor klamt. Stakkels din datter. Kan da godt forstå hun er ude af det. Og også at du er!

Den dreng må virkelig have nogle grimme psykiske problemer!

Anmeld

5. maj 2010

Loa

Hold da fest.......

Hvor skræmmende.... Og sikke en modbydelig oplevelse....... Hvor gammel er din datter?

Ved altså ikke helt om jeg syntes der er en undskyldning for sådan en opførsel..... Når man er 8 år burde man godt vide at sådan noget gør man ikke....... Han skal jo have hjælp på en eller anden måde.....

Anmeld

5. maj 2010

Pige2009

Årrhh, hvor forfærdentligt. Hvor gammel er din datter. Hvor er det godt, at du har forklaret hende, hvordan tingene hænger sammen. Du er nødt til at tale med forældrene selvom det ikke er nemt...

Ønsker jer alt godt og held og lykke.

K.h. Linda

Anmeld

5. maj 2010

N&J

Godt nok en slem oplevelse, men syntes nu at du taklede den rigtig godt ift din datter, og ja du bliver jo nødt til at tale med dem, så det ikke sker igen og de måske er mere opmærksomme på det.. men håber din datter har det bedre. 

Anmeld

5. maj 2010

henh01

min datter er 6 år.. Hun er desværre lidt medløber typen, er en de bekymret for hende.

Jeg skal helt sikkert have en snak med forældrene og de sociale myndigheder og forklare dem hvordan landet ligger i forhold til denne dreng og at en heldagsskole ikke er nok. Tværtimod - en skole hvor man dagligt er sammen med andre "problem" børn og så komme hjem til samme usammenhængende hverdag. Der skal gribes ind NU og så er det stadig for sent. Jeg hader de børn. Det er hårdt at sige, men man bliver virkelig tappet for energi i deres selskab fordi de fylder så meget - til trods for at have arbejdet på en behandingsinstitution, døgntilbud.

Jeg tænker jeg vil prøve at undersøge mulighederne for legeterapi, da min datter i denne situation virker meget indadlukket uden adgang til sine følelser. Hun er flov over at tale om det, men det er jo netop i sådanne situationer de har brug for at åbne op, koste hvad det vil så er det hvad der skal ske nu - en elles udadvendt pige skal ikke klappe i rent følelsesmæssigt. Handler seriøst på det denne gang, da hun kun er 6 år og for lille til ikke at ville tale om problemerne. -måske har hun endda selv været med på legen indtil den rigtig begyndte og ikke turde sige fra (det er jo almindeligt at man udforsker sit og det modsatte køn i denne alder - på HVER sin måde - dette er en af de lidt mere grænseoverskridende måder)!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.