Emil er for dejlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

Vingummien

Skal altså lige prale lidt.

Emil er simpelhen bare så dejlig, og så nem det er helt vildt .

Sover hele natten uden en lyd, står op og går selv over i vuggestuen som regl, går fint med hjem. Han kravler selv til bordet når han er sulten og er maden ikke færdig finder han sine tegne ting rem og sidder og hygger med det til maden er klar. HAn sørger selv or at tørre sine hænder og når han er færdig får jeg pænt tallerken og hans kop og så hopper han ned igen og går ind og kigger lidt tv til jeg er færdig med opvasken> EMIL SER TV< lidt ramasjang. Og når jeg så har vasket op så leger vi fange leg og kilde leg og slutter af med 5 min foran tvet hvor han rigtig putter ind til mig og så i seng uden brok

Er simpelhen himlen at have med ham at gøre

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

TbCp

Ihhh altså han er ski da en fantastisk unge!!!

Anmeld

5. maj 2010

Ida.

Det lyder virkelig som om, at Emil kan mærke, at der er faldet ro over det hele efter I er flyttet!! Det er bare SÅ dejligt for jer!

Anmeld

5. maj 2010

anna-jonas

Dejlige dreng...........ham har du været heldig med. Nyder i jeres alene-tilværelse??

Knus Mette

Anmeld

5. maj 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Dejlige dreng...........ham har du været heldig med. Nyder i jeres alene-tilværelse??

Knus Mette

Ja, det er så dejlig nemt Havde bare frygtet EMil vil tage det hårdt, men han er bare så nem herhjemme Og så putter vi rigtig og krammer osv, har han meget brug for Er så dejligt

Anmeld

5. maj 2010

JustAnotherName

Hvor er det bare skønt. Han er en dejlig dreng!

Anmeld

6. maj 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Okay...kan han ikke komme og lære Alexander-ingen-tålmodighed lidt tricks??

Nej,det er da bare for skønt

Anmeld

6. maj 2010

Ranarupta

suanne85 skriver:

Skal altså lige prale lidt.

Emil er simpelhen bare så dejlig, og så nem det er helt vildt .

Sover hele natten uden en lyd, står op og går selv over i vuggestuen som regl, går fint med hjem. Han kravler selv til bordet når han er sulten og er maden ikke færdig finder han sine tegne ting rem og sidder og hygger med det til maden er klar. HAn sørger selv or at tørre sine hænder og når han er færdig får jeg pænt tallerken og hans kop og så hopper han ned igen og går ind og kigger lidt tv til jeg er færdig med opvasken> EMIL SER TV< lidt ramasjang. Og når jeg så har vasket op så leger vi fange leg og kilde leg og slutter af med 5 min foran tvet hvor han rigtig putter ind til mig og så i seng uden brok

Er simpelhen himlen at have med ham at gøre

Hvor er det bare dejligt! 

Anmeld

6. maj 2010

Vingummien

Pernilleh skriver:

Okay...kan han ikke komme og lære Alexander-ingen-tålmodighed lidt tricks??

Nej,det er da bare for skønt

Hehe kan han godt

Anmeld

6. maj 2010

lion

Hvor lyder det bare godt at Emil klarer det så godt.

Ja han er en skøn dreng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.