Smerter i maven igen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

smokin

Av av av jeg kan dårligt tænke

Har løftet på en hvalp idag der ikke gad gå hjem - dumme dumme mig.

Har hele eftermiddagen haft ondt, intet alarmerende, men her efter aftensmaden har smerterne taget til igen og jeg kan dårligt tænke.

Det er en underlig slags smerter, som om man har været RIGTIG sulten og det niver i hele maven... men slet slet ikke som plukveer eller veer..

nogle der har prøvet det?

prøver at sove det væk for orker ikke mere hospital.

KH

Zette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Koen.

åhh.. søde zette vil du ikke nok bare ringe til FG? ved alt for godt at alt det hospitals noget er træls, men bliver da bekymret når du nu har haft veer før Bare for at høre dem ad om de kunne sige hvad det var

Anmeld

5. maj 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

åhh.. søde zette vil du ikke nok bare ringe til FG? ved alt for godt at alt det hospitals noget er træls, men bliver da bekymret når du nu har haft veer før Bare for at høre dem ad om de kunne sige hvad det var

jeg har besluttet mig for at prøve at sove lidt.. For de stopper det jo ikke denne gang hvis det er. Så jeg kan ligeså godt prøve at blive bare lidt frisk. men det gør godt nok ondt igen

Anmeld

5. maj 2010

Koen.

Zette skriver:

jeg har besluttet mig for at prøve at sove lidt.. For de stopper det jo ikke denne gang hvis det er. Så jeg kan ligeså godt prøve at blive bare lidt frisk. men det gør godt nok ondt igen

Har ondt af dig, for det bedste og at prinsessen venter endnu et par uger!

Anmeld

5. maj 2010

TbCp

Zette skriver:

Av av av jeg kan dårligt tænke

Har løftet på en hvalp idag der ikke gad gå hjem - dumme dumme mig.

Har hele eftermiddagen haft ondt, intet alarmerende, men her efter aftensmaden har smerterne taget til igen og jeg kan dårligt tænke.

Det er en underlig slags smerter, som om man har været RIGTIG sulten og det niver i hele maven... men slet slet ikke som plukveer eller veer..

nogle der har prøvet det?

prøver at sove det væk for orker ikke mere hospital.

KH

Zette

Årh øv

Håber det bare er en "forstrækning" eller noget i den dur!

Anmeld

6. maj 2010

lululupo

Puhhh altså det må du ikke.... Er det bedre nu ???

Anmeld

7. maj 2010

smokin

lululupo skriver:

Puhhh altså det må du ikke.... Er det bedre nu ???

prinsessen lagde sig i fødestilling har skulle bruge kræfter og plads på det, så nu har jeg bare ondt i skridtet som om jeg er blevet gennemknaldet af en meget stor mand haha....

men alt så fint ud da jeg var på hospitalet i mandags...

Anmeld

7. maj 2010

lululupo

Zette skriver:

prinsessen lagde sig i fødestilling har skulle bruge kræfter og plads på det, så nu har jeg bare ondt i skridtet som om jeg er blevet gennemknaldet af en meget stor mand haha....

men alt så fint ud da jeg var på hospitalet i mandags...

Uhhhhh I see Så går du sjovt nu, jeg er total andersine vralte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.