Ale jeres flotte kager..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

Mussen2

Jeg beundrer virkelig jeres flotte, flotte kager, da jeg ikke selv kan bage en bradepandekage uden den bliver kedelig/ødelagt

Men så tænkte jeg på om jeres kager mon smager ligeså godt som de ser ud? Jeg synes det er svært at forholde sig til smagen af det, når i skriver tobleronefyld, daim-mousse osv.

Men jeg er NYSGERRIG!! Smager de lækkert eller bare jævnt godt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Kruse90

Muttien skriver:

Jeg beundrer virkelig jeres flotte, flotte kager, da jeg ikke selv kan bage en bradepandekage uden den bliver kedelig/ødelagt

Men så tænkte jeg på om jeres kager mon smager ligeså godt som de ser ud? Jeg synes det er svært at forholde sig til smagen af det, når i skriver tobleronefyld, daim-mousse osv.

Men jeg er NYSGERRIG!! Smager de lækkert eller bare jævnt godt?

de smager så lækkert
jeg elsker dem mmmh mums, n får jeg jo helt lyst til sådan en kage med daimcreme og hindbærmousse

Anmeld

5. maj 2010

Mussen2

åhh, jamen så er jeg BARE nød til at finde en lejlighed til at få bestilt en. Måske fyldet skal være daim og hindbær

Kan man egentlig spise alt pyntet?

Anmeld

5. maj 2010

Kvindemin

Jeg er ikke til de kager, jeg bager dem selv, fordi jeg syntes de er flotte - spiser dem ikke. Syntes det er alllllt for sødt.
Og så kan jeg faktis ikke have med at gøre, at man rør så meget ved en kage  Svært at forklare, men kugler der skal trilles, ting der skal formes, osv osv.

Jeg vil hellere have en kanelkage, en svampet banankage eller lign.

MEN MEN MEN - flotte er de

Anmeld

5. maj 2010

Stumpen

Nu laver jeg jo ikke kagerne med MMF og alt det der..

Men har lavet alm lagkager med en bund, et lag hindbærcreme, en bund, et lag daimcreme, en bund som top med glasur på og pyntet med flødeskum rundt i kanten.. En rigtig kaloriebombe, men du er i himlen mens du spiser den

Anmeld

6. maj 2010

Mussen2

Stumpen skriver:

Nu laver jeg jo ikke kagerne med MMF og alt det der..

Men har lavet alm lagkager med en bund, et lag hindbærcreme, en bund, et lag daimcreme, en bund som top med glasur på og pyntet med flødeskum rundt i kanten.. En rigtig kaloriebombe, men du er i himlen mens du spiser den

Det lyder også bare lækkert og måske, som noget man selv kan finde ud af?

Der er jo egentlig noget om det som christiap skriver.

Men for søren hvor er de bare flotte.

Anmeld

6. maj 2010

Stumpen

Muttien skriver:

Det lyder også bare lækkert og måske, som noget man selv kan finde ud af?

Der er jo egentlig noget om det som christiap skriver.

Men for søren hvor er de bare flotte.

Uden problemer, det er nemt og lige til.. Bare du lader cremnerne stivne i køleskabet ligesom du skal hvis du laver en kage med mmf om..

Ja de er mega søde, så et stykke er mere end rigeligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.