Øjnguf :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

1977

Profilbillede for 1977

Da jeg var til træning i dag, kom en ældre herre og hans bodyguards også. Det er ikke første gang han er der, men første gang jeg har set ham. Han virker til at være en flink mand og jeg fik en kort lille sludder med ham ved en af maskinerne.

Men det er slet ikke ham der er emnet, men den ene af hans PET'er. Hold da helt op hvor var han bare lækker Han program lå så min veninde og jeg var 2-3 maskiner bag ham hele tiden, og nøj hvor en krop Den blev godt nok nærstuderet af pigerne - ALLE pigerne. Håber ikke der går 3 mdr før de vender tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Mira0911

Havde du opsamler med til savlet?

Anmeld

5. maj 2010

1977

Profilbillede for 1977
MoarJ skriver:

Havde du opsamler med til savlet?

Vi brugte vores håndklæde som hagesmæk Normalt tænker jeg ikke over hvordan jeg ser ud når jeg træner, men i dag blev manen suget ind, ryggen rettet og brystet frem Kæresten grinede totalt af os

Anmeld

5. maj 2010

Mira0911

Jeanne skriver:

Vi brugte vores håndklæde som hagesmæk Normalt tænker jeg ikke over hvordan jeg ser ud når jeg træner, men i dag blev manen suget ind, ryggen rettet og brystet frem Kæresten grinede totalt af os

Hehe også er det næsten hver gang man ser en lækker sag...

Anmeld

5. maj 2010

Mathilde

Det er da dejligt at der er noget lækkert at se på det kan være det gør træningen mere effektiv

Anmeld

5. maj 2010

Valle81

Jeanne skriver:

Da jeg var til træning i dag, kom en ældre herre og hans bodyguards også. Det er ikke første gang han er der, men første gang jeg har set ham. Han virker til at være en flink mand og jeg fik en kort lille sludder med ham ved en af maskinerne.

Men det er slet ikke ham der er emnet, men den ene af hans PET'er. Hold da helt op hvor var han bare lækker Han program lå så min veninde og jeg var 2-3 maskiner bag ham hele tiden, og nøj hvor en krop Den blev godt nok nærstuderet af pigerne - ALLE pigerne. Håber ikke der går 3 mdr før de vender tilbage

Lækkert:0)

Men hvem er det der er så kendt at han skal have bodyguards med i firness center:0) Hvis man er så kendt, har man så ikke sit eget derhjemme:0)

Anmeld

5. maj 2010

1977

Profilbillede for 1977
Valle81 skriver:

Lækkert:0)

Men hvem er det der er så kendt at han skal have bodyguards med i firness center:0) Hvis man er så kendt, har man så ikke sit eget derhjemme:0)

Godt nok er han kendt, men han har ikke mange penge (og så er han nok mere berygtet end berømt )

Anmeld

5. maj 2010

Valle81

Jeanne skriver:

Godt nok er han kendt, men han har ikke mange penge (og så er han nok mere berygtet end berømt )

Hmm:0)

Griner:0)

Det kan jo være hvem som helst:0) Ud med sproget:0)

Min første tanke er Sidney Lee, men han har da ikke bodyguards:0)

Anmeld

5. maj 2010

ekzunz

Valle81 skriver:

Hmm:0)

Griner:0)

Det kan jo være hvem som helst:0) Ud med sproget:0)

Min første tanke er Sidney Lee, men han har da ikke bodyguards:0)

Nej - og ligemeget hvad man ellers synes om Sidney Lee, så kan man altså ikke kalde ham en ældre herre....

Anmeld

5. maj 2010

Valle81

Znuzke skriver:

Nej - og ligemeget hvad man ellers synes om Sidney Lee, så kan man altså ikke kalde ham en ældre herre....

He he mindre detalje:0) Det havde jeg lige glemt igen:0)

Ældre herre:0) Hmm, og berygtet:0) Jeg må i tænkebox:0) Et lille hint:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.