indfluenca eller er jeg gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

mahanna

hejsa ja det lyder nok lidt mærkeligt men jeg hadet den mærkeligste oplevelse i går og i dag, vågnet i går morges med en knude ligene føgelse i maven og så blev jeg dårlig måtte op og ud og kaste op, efter et par timer med det forsvandte det fuldstændig igen, hadet dog ikke lyst til noget holdte en dag hvor jeg barer lå og slappede af, tænkte indfluenca men da jeg vågnet har til morgen hadet jeg det skønt kun en lille smule kvalme hvad sker der jeg har ingen ørvige tegn på at værer gravid ingen ømme bryster eller noget kun en lille øget tisse trang men har før haft dette uden det har betydet noget som helst. jeg skal først ha mit mens mandag i næste uge så det er da også lidt tidligt med syntomer er det ik, er total forvirret og vil helst ikke sætte forvendtingerne op, har nogen af jer oplevet noget ligene?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

lisbethita

mahanna skriver:

hejsa ja det lyder nok lidt mærkeligt men jeg hadet den mærkeligste oplevelse i går og i dag, vågnet i går morges med en knude ligene føgelse i maven og så blev jeg dårlig måtte op og ud og kaste op, efter et par timer med det forsvandte det fuldstændig igen, hadet dog ikke lyst til noget holdte en dag hvor jeg barer lå og slappede af, tænkte indfluenca men da jeg vågnet har til morgen hadet jeg det skønt kun en lille smule kvalme hvad sker der jeg har ingen ørvige tegn på at værer gravid ingen ømme bryster eller noget kun en lille øget tisse trang men har før haft dette uden det har betydet noget som helst. jeg skal først ha mit mens mandag i næste uge så det er da også lidt tidligt med syntomer er det ik, er total forvirret og vil helst ikke sætte forvendtingerne op, har nogen af jer oplevet noget ligene?????

Hejsa ;-) Jeg har ikke haft ondt, da jeg blev gravid. Det var vist mere på hormonsiden, at jeg fandt ud af, at nu var det sket. Jeg blev en smule mere hys end sædvanligt og jeg fik krampe efter sex i maven. Men derudover har jeg desværre ikke prøvet det. 

Måske skulle du tale med din læge? Det er jo ikke til at vide, hvad det er 

Ønsker dig alt held og lykke med at blive gravid.

Kærlige hilsner fra Lisbeth

Anmeld

5. maj 2010

CS

mahanna skriver:

Altså jeg troede jeg havde svineinfuenza - men nix 2 streger og baby i maven Jeg havde ingen symptomer andet end kvalme der kom og gik, følte mig bare sløj, ør i hovedet, træt og ikke rigtig mig selv. Det skal lige siges jeg havde været i Norge og folk dødede af svineinfluenza i Norge..

Så måske der gemmer sig en overraskelse.

Anmeld

5. maj 2010

Misa

jeg trorede at jeg var ved at blive syg, men der kom 2 streger på min test i stedet for..  

Anmeld

6. maj 2010

Miamaja

hmmm tror ikke det er influenca.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.