Så er der bestilt glas:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

NoName

Kruse90 skriver:

ja det sagde Jan
Lægen havde sagt til ham, ja Jan så onanere du bare og sæder i glasset

haha. som om man ikke ved det
Men jeg skal nu nok hjælpe ham

ikke spilde, husk det...

og den skal afleveres på sygehuset inden for en time... ellers skal den "laves" på sygehuset...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Kruse90

noname skriver:

ikke spilde, husk det...

og den skal afleveres på sygehuset inden for en time... ellers skal den "laves" på sygehuset...

skal man så bare komme med den så SNART den er lavet??

Anmeld

5. maj 2010

NoName

Kruse90 skriver:

skal man så bare komme med den så SNART den er lavet??

Ja, mener der ligger en seddel i pakken/kuverten sammen med glasset hvor der står en dato og et klokslet, der har i en tid på sygehuset til aflevering af prøven. og den skal bæres tæt på kroppen, så den IKKE bliver kold.

Jeg afleverede prøven for kæresten og havde en imellem mine bryster. Vi havde tid kl 8 tror jeg det var, så kæresten ordnede det lidt over syv placerede den i min BH og så kørte jeg...

Lidt komisk at tænke tilbage på...

Anmeld

5. maj 2010

NoName

ups, fejl

Anmeld

5. maj 2010

Kruse90

noname skriver:

ups, fejl

skal man til samtale der også eller? Han mener også at jeg skal aflevere den for ham

HVorfor skriver du ups fejl??

Anmeld

5. maj 2010

NoName

Kruse90 skriver:

skal man til samtale der også eller? Han mener også at jeg skal aflevere den for ham

HVorfor skriver du ups fejl??

ups fejl fordi den computer slog mit svar til dig op 2 gange, så jeg slettede teksten i det ene...

Nej man skal bare aflevere, prøven samme sted hvor man får taget blodprøver, eller det skulle jeg i Kolding... Ved jo ikke hvordan jeres sygehus virker, men det står på den seddel der er med i posen.

Anmeld

5. maj 2010

Kruse90

noname skriver:

ups fejl fordi den computer slog mit svar til dig op 2 gange, så jeg slettede teksten i det ene...

Nej man skal bare aflevere, prøven samme sted hvor man får taget blodprøver, eller det skulle jeg i Kolding... Ved jo ikke hvordan jeres sygehus virker, men det står på den seddel der er med i posen.

okay.
Super.
Dejligt at nogle kan fortælle lidt
Blev du også undersøgt, eller startede i med ham? eller dig?

Anmeld

5. maj 2010

NoName

Kruse90 skriver:

okay.
Super.
Dejligt at nogle kan fortælle lidt
Blev du også undersøgt, eller startede i med ham? eller dig?

Her starter man altid med manden, da det er nemmest og billigst... Så er det kvindens tur bagefter...

Men vi nåede aldrig så langt, afleverede prøven 3 november, fik svar om at alt var normalt og fint den 10 nov. og jeg testede til min store overraskelse positiv den 20. november..

Anmeld

5. maj 2010

Kruse90

noname skriver:

Her starter man altid med manden, da det er nemmest og billigst... Så er det kvindens tur bagefter...

Men vi nåede aldrig så langt, afleverede prøven 3 november, fik svar om at alt var normalt og fint den 10 nov. og jeg testede til min store overraskelse positiv den 20. november..

håber også at alt går sådan her
Men dvs. at nu er man taget som om man er i behandling eller??

Anmeld

5. maj 2010

NoName

Kruse90 skriver:

håber også at alt går sådan her
Men dvs. at nu er man taget som om man er i behandling eller??

Ja det vil jeg tro... Det er jo første skridt på at finde ud af om der er noget galt nogen steder...

Men nu er glasset bestilt, så pak ALT du har med ÆL teste og G teste laaangt væk, tænk ikke mere på det overhovedet. Det gjorde jeg, for regnede med at manden var ok, og at det var mig den var gal med, pga en underlivsbetændelse da jeg var 16. ihh det var en lettelse at pakke tingene væk... Jeg nød bare at være mig, og nød at være sammen med kæresten, tænkte slet ikke på projektbaby. Nok også derfor det kom sådan bag på mig da jeg stod med en positiv test...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.