Der skal bare ses De unges mødres drøm i aften??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.099 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

Mira0911

Jeg har desværre ikke fuldt med i hver evig eneste afsnit... Øv øv..

Er simpelthen faldt i søvn på sofaen for det meste...

Er VI ikke mange som skal se det i aften?

Ih bryllup osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Vidunderligeunger

i'm on!!! er alene hjemme to dage så der skal bare være tv-marathon i min stue (begyndte kl 7.40 i morges) og så skal baby.dk "misbruges"  

Har du en såkaldt favorit af pigerne?? Min er helt klart Camille Framnes, hende som taber sig synes hun er seeej !

Anmeld

5. maj 2010

Loa

MoarJ skriver:

Jeg har desværre ikke fuldt med i hver evig eneste afsnit... Øv øv..

Er simpelthen faldt i søvn på sofaen for det meste...

Er VI ikke mange som skal se det i aften?

Ih bryllup osv...

Hell yeah....... Melder mig under fanen

Og i de klip man har set, gud hvor er Camilla Henriksen bare smuk i den røde kjole! Damn hun har dælme gjort et godt stykke arbejde med vægttabet........

Anmeld

5. maj 2010

Lou

Helt sikkert... jeg har fulgt med næsten hver gang og er så spændt på sidste afsnit. Synes Camilla er så sej hun har tabt sig så meget så det bliver spændende at følge dem til det sidste.

Anmeld

5. maj 2010

Mira0911

Loa skriver:

Hell yeah....... Melder mig under fanen

Og i de klip man har set, gud hvor er Camilla Henriksen bare smuk i den røde kjole! Damn hun har dælme gjort et godt stykke arbejde med vægttabet........

Lige de afsnit jeg har nået at se, ja så har hun virkelig kæmpet...

Anmeld

5. maj 2010

Loa

BlyViol skriver:

i'm on!!! er alene hjemme to dage så der skal bare være tv-marathon i min stue (begyndte kl 7.40 i morges) og så skal baby.dk "misbruges"  

Har du en såkaldt favorit af pigerne?? Min er helt klart Camille Framnes, hende som taber sig synes hun er seeej !

Kan også super godt lide hende...... Total cool.....

Dog er jeg også blevet ret "glad for" Kristina, syntes hun er enormt selvstændig og velformulerende.......

Anmeld

5. maj 2010

Mira0911

BlyViol skriver:

Hun er også min favorit...  

Hun er sej... Hun har virkelig gjort det godt...

Anmeld

5. maj 2010

Vidunderligeunger

Loa skriver:

Kan også super godt lide hende...... Total cool.....

Dog er jeg også blevet ret "glad for" Kristina, syntes hun er enormt selvstændig og velformulerende.......

jeg er også blevet "bedre" til hende, synes bare hun har en træls attityde men det kan også være fordi jeg har set hende i dum.

Anmeld

5. maj 2010

Loa

BlyViol skriver:

jeg er også blevet "bedre" til hende, synes bare hun har en træls attityde men det kan også være fordi jeg har set hende i dum.

Var sleeeet ikke særlig glad for hende i starten,slet ikke da hun var sammen med Brian..... Der syntes jeg hun var enorm strid at høre på, og det virkede som om hun mega udnyttede ham Brian, og droppede ham da han ingen penge havde længere.....

Men derfra og så til det man ser nu i De unge mødres drøm, virker hun som om hun har ændret sig meget......

Anmeld

5. maj 2010

Vidunderligeunger

Loa skriver:

Var sleeeet ikke særlig glad for hende i starten,slet ikke da hun var sammen med Brian..... Der syntes jeg hun var enorm strid at høre på, og det virkede som om hun mega udnyttede ham Brian, og droppede ham da han ingen penge havde længere.....

Men derfra og så til det man ser nu i De unge mødres drøm, virker hun som om hun har ændret sig meget......

LIGE PRÆCIS! hun var så træls i de unge mødre.. men som man kan se i det her program, så har hun også haft en speciel barndom?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.