bille-update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

Milka

har fået brev fra hvidovre om at der er fem måneders ventetid på fysioterapi til bille-pigen ringede til dem, og de kunne ikke gøre andet end at notere i journalen at jeg har rykket for det. alternativet er at gå til en privat fysioterapeut, hvilket vist nok er ganske dyrt ... skal til egen læge i eftermiddag og vil lige snakke med hende om det.

jeg synes stadig det går fremad. hun står meget nu dog har jeg bemærket at hun har de mærkeligeste fodpositioner når hun står op, fødderne kan pege fuldstændig ud til siden uden at hun retter på dem. ved ikke hvad det betyder, synes ikke luca gjorde det samme i starten, men vil da lige holde øje med det og hjælpe hende med at rette på fusserne.

nå, de er ved at vågne derinde kan jeg høre. bare lige en hurtig opdatering

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

lion

Hvor er det kedeligt at der er så lang ventetid. Jeg håber din egen læge kan hjælpe

Hvor er hun bare dejlig på billedet

Anmeld

5. maj 2010

ooo

Hvor er det træls at der er så lang ventetid.

Du kan gøre det at du beder din læge om en henvisning til en fysioterapeut, når du har den koster det ca 150 kroner per gang, for ca 30 minutter. Det har jeg benyttet mig af da jeg har problemer med min ryg, og det hjalp virkelig meget.

Anmeld

5. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

har fået brev fra hvidovre om at der er fem måneders ventetid på fysioterapi til bille-pigen ringede til dem, og de kunne ikke gøre andet end at notere i journalen at jeg har rykket for det. alternativet er at gå til en privat fysioterapeut, hvilket vist nok er ganske dyrt ... skal til egen læge i eftermiddag og vil lige snakke med hende om det.

jeg synes stadig det går fremad. hun står meget nu dog har jeg bemærket at hun har de mærkeligeste fodpositioner når hun står op, fødderne kan pege fuldstændig ud til siden uden at hun retter på dem. ved ikke hvad det betyder, synes ikke luca gjorde det samme i starten, men vil da lige holde øje med det og hjælpe hende med at rette på fusserne.

nå, de er ved at vågne derinde kan jeg høre. bare lige en hurtig opdatering

gælder ventelistegarantien slet ikke i det tilfælde? jeg håber din læge kan hjælpe... måske med en henvisning til en fys, så er der egenbetaling, men det er til at overkomme....

Anmeld

5. maj 2010

Milka

så er jeg lige kommet fra lægen, bille kan få gratis fysioterapi fordi problemet grangiveligt er noget medfødt ... så er der andre regler

Anmeld

5. maj 2010

TbCp

Milka skriver:

så er jeg lige kommet fra lægen, bille kan få gratis fysioterapi fordi problemet grangiveligt er noget medfødt ... så er der andre regler

Ahhh hvor kanon!!!!

5 mdr. er eddermame også lang tid at skulle vente!

Anmeld

5. maj 2010

anna-jonas

Hmmmm.................Camilla. Det kan jeg ikke helt forstå, at i skal vente så længe på børnefysioterapi. Det plejer der altså at være rimelig flow i.............

Anmeld

6. maj 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Milka skriver:

Hvor dejligt at høre,5 mdr. er da uendeligt!

Og skønt bøtte billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.