Please giv mig noget af Mia Maia's styrke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

Miss.Sunshine

Er simpelthen så sur på mig selv. Tankerne kredser om graviditet konstant og man hører hele tiden at det bedste er at lade være med at tænke på det! Hvordan gør man det? Når det er det største ønske i verden man har.

Ville ønske jeg kunne takle det ligeså flot som Mia Maia.

Ser babyer alle steder, gravide maver osv. Glæder mig selvfølgelig når det lykkedes for nogen, men jeg ville så gerne selv.

Ved ikke hvad jeg ville med indlægget. Bare få nogle tanker ned tror jeg.

Held og lykke til alle os der prøver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

MM1987

Miss.Sunshine skriver:

Er simpelthen så sur på mig selv. Tankerne kredser om graviditet konstant og man hører hele tiden at det bedste er at lade være med at tænke på det! Hvordan gør man det? Når det er det største ønske i verden man har.

Ville ønske jeg kunne takle det ligeså flot som Mia Maia.

Ser babyer alle steder, gravide maver osv. Glæder mig selvfølgelig når det lykkedes for nogen, men jeg ville så gerne selv.

Ved ikke hvad jeg ville med indlægget. Bare få nogle tanker ned tror jeg.

Held og lykke til alle os der prøver

Hvor er du sød... Men jeg tror ikke helt jeg kan leve op til det...

Jeg hører også den der tit "du skal bare lade være med at tænke på det" - og helt ærligt, så er jeg SÅ træt af den sætning, for hvis man nu inderligt ønsker sig et barn - så er det da umuligt at tænke på andet. Man siger jo at det er en kvindes stærkeste instinkt - og det kan man jo ikke sådan lige hamle op med.

Jeg tror dog det er rigtigt at hvis man konstant tænker på det, og også er bitter over at det ikke lykkedes, så gør man det sværere for sig selv...

Som Tjuhl siger: "der er ikke nogen der gider have en sur mor"

Det der med at se babyer og gravide over alt det gør jeg også - men jeg ved også at det er fordi min hovedet er stillet ind på den kanal - for der jo ikke kommet flere gravide eller børn, tvært imod - det er tanken der fortæller hvad øjet ser - nogen gange...

Jeg havde ikke troet jeg ville kunne klare det her før, men nu hvor man står i det, ja så kan man mere end man tror - det er man jo nødt til...

KNUS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.