Kender i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

TbCp

Når man hører en sang igen og igen og stadig ikke lige kan høre dét ene ord eller dén ene sætning, at man bare ikke kan regne ud hvad pokker de synger?

Jeg har det med bare selv at digte et eller andet der lyder lidt hen i retning af det jeg tror han muligvis, et eller andet sted, en lille smule synger

Jeg har ofte skrålet med på Rasmus Seebach når jeg var ude og trille rundt i bilen... og hans ene sang, Engel, har altid lydt sådan her når den blevet skrålet ud af min mund

"Ja jeg har hørt om min musik, men troede vel egentlig at vi var kvit"

Synes ikke rigtig det gav så meget mening, så idag måtte jeg lige google teksten... som faktisk lyder...

"Ja jeg har hørt om nemesis, men troede vel egentlig at vi var kvit" ... se det gav jo meeeeeget mere mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

otlitrom

Hehe. Sjovt eksempel. Synes tit det er svært at høre et ord, eller få en dang til at give mening..

Og ja, det har jeg prøvet mange gange. Jeg synger bare - og gerne HØJT! Tit siger kæresten "du kan jo ikke teksten, så ti dog stille"

Når jeg er alene får den ikke for lidt! Både på dansk og engelsk

Anmeld

5. maj 2010

TbCp

Hehe. Sjovt eksempel. Synes tit det er svært at høre et ord, eller få en dang til at give mening..

Og ja, det har jeg prøvet mange gange. Jeg synger bare - og gerne HØJT! Tit siger kæresten "du kan jo ikke teksten, så ti dog stille"

Når jeg er alene får den ikke for lidt! Både på dansk og engelsk

En af de bedste, hvis jeg selv skal sige det, bommerter jeg har lavet med det var da jeg højt til en fest skrålede med på Rocazino

"Det var en bøssefest og nu er vi gået..." Jeg synes måske det var liiiidt strengt men nå ja

Anmeld

5. maj 2010

lion

Det kender jeg godt.

Anmeld

5. maj 2010

otlitrom

TbCp skriver:

En af de bedste, hvis jeg selv skal sige det, bommerter jeg har lavet med det var da jeg højt til en fest skrålede med på Rocazino

"Det var en bøssefest og nu er vi gået..." Jeg synes måske det var liiiidt strengt men nå ja

Ahahaha... Den var klasse

Jeg har sunget : I'm blue, I will bleed, I will die.. Men det er vist ikke helt det de synger, er det?

Anmeld

5. maj 2010

ooo

TbCp skriver:

HAHAHAHA det er eddermame en sjov fortolkning. Og du har ret, hvis det var sådan at sangen lød, så var den virkelig ikke særlig sød!

Sidder her og griner højt stadigvæk.

Anmeld

5. maj 2010

TbCp

kitty skriver:

Ahahaha... Den var klasse

Jeg har sunget : I'm blue, I will bleed, I will die.. Men det er vist ikke helt det de synger, er det?

haha neeej ikke helt

Min mand har stået til Metallica koncert og brølet "Sad-patrol".... (sad but true skulle det så havde været )

Anmeld

5. maj 2010

otlitrom

Kom lige i tanke om den her. Måske har du set den

http://www.youtube.com/watch?v=kcZo8NrN8h8&feature=related

Kan se at andre også har haft fortolkninger af Blue-sangen

Anmeld

5. maj 2010

TbCp

kitty skriver:

Kom lige i tanke om den her. Måske har du set den

http://www.youtube.com/watch?v=kcZo8NrN8h8&feature=related

Kan se at andre også har haft fortolkninger af Blue-sangen

Arhhh ja den kender jeg godt og jeg synes stadig den er sjov

Anmeld

5. maj 2010

otlitrom

TbCp skriver:

Arhhh ja den kender jeg godt og jeg synes stadig den er sjov

Jeg så den også lige igen for hyggens skyld. Der er lavet mange af dem, så valgte bare en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.