Nusseklud???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.417 visninger
7 svar
3 synes godt om
10. juni 2008

Honningblomst

er det noget jeres børn har og hvornår stoppede de med at bruge den?
Alle mine tre har haft fra de blev født og de bruger den faktisk endnu...Konrad bruger osgå sut, men de store har bare deres som de krammer og putter med når de sover...sådan en tryghedsklud, tror jeg. De har dem med når de er på ferie osv...
Hvad med jeres børn, har de også en sådan?
Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2008

MorCamilla

Hejsa Eva...

Mikkel har også en nullerklud, det er hans pude.. Han har brugt den mere eller mindre siden han blev født..
Den er med alle steder, ikke at han bruger den altid, den skal bare være der så han kan se den hele tiden :) (samtidig bruger han også stadig sut:$)
Jeg har ikke lyst til at tage hans pude "fra ham" eller vende ham af med den, mest fordi det ikke skader ham eller hvad man nu kan sige.. Han bruger den, på samme måde som andre børn bruger deres bamse eller stofble eller lignende...

Anmeld

10. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jesse har sit højt elskede Tigerdyr. Det er hans bedste ven, og vi tager aldrig nogen steder uden ham :P Han bruger sut, men den kan ikke erstatte Tigerdyr. Han har sovet og leget med ham siden han var 2 mdr. Og han får bare lov til at beholde ham så længe han vil :D

(H)

Anmeld

10. juni 2008

Muffinmus

Jep, han har en putteklud når han skal sove. Nogle gange bruger han den andre gange skubber han den væk. Det bestemmer han helt selv, men synes da han skal have den hvis han vil:)

Anmeld

10. juni 2008

Plysbjørnen

Laura har en nussebamse... Den er i hvert fald nusset :))... Den sover hun med hver nat, og har den med allesteder, frygter den dag den går skild af... men hun bruger også sut, hun er jo heller ikke så gammel...

Betina1978 - Laura 010807

Anmeld

10. juni 2008

Stumpen

Mathilde har care bears.. Hun har flere, så det er ingen bestemt hun absolut skal have, så glemmer vi en i dp er der ingen krise ved sengetid.. Hun nusser håret i toppen..
(H) Anja..

Anmeld

10. juni 2008

Bloggi

Ebbe har også en nusseklud.. Han bruger ikke sut så det er i stedet for sutten.. Og det har jeg altid sagt at det skulle mine børn ikke ha', også har jeg selv lært ham det.. -Man har vel lov at være dobbeltmoralsk.. :)) Jeg tænker at den kan jeg vel ta fra ham lige som man kan med en sut.. Så ja, Ebbe bruger sutteklud som erstatning for sutten.. :)

Anmeld

10. juni 2008

3rollinger

Ingen af mine boern har knyttet sig til andet end deres sut. Og ikke fordi de ikke har haft muligheden. Jeg har altid proevet at give dem isaer bamser som de kunne sove eller hygge med, men de har aldrig rigtig vaeret interesseret.

Til gengaeld har de begge vaere extremt glade for deres sut og Daniel er det stadig. Laura har vi vendt af med sutten og det gik forbavsende let i betragtning af at hun virkede meget afhaengig.

Vi har faktisk givet flere poser bamser vaek til kirken da de stod og samlede stoev alligevel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.