Utålmodighed....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

BellaT

Iihh, nu er min store dreng startet i børnehave om formiddagen. Og det er bare rigtigt godt for ham.

Men hvad skal jeg så lave?! 

Pga kraftige plukveer og lægernes bekymring for for tidlig fødsel og lungemodner så har jeg pakket alt. Jeg er klar til lillesøsters ankomst. Jeg har pakket min taske og Phillips taske (han skal passes hos sin mormor og morfar) og lille Malias taske.

Og hvad skal jeg så lave nu? Der er ikke rigtigt flere forberedelser og jeg er kun 35+4 idag.

Er der andre der er lige så utålmodige som mig? Jeg har lyst til at redebygge, men det er jo gjort... Og der er jo også begrænsninger på hvad jeg kan lave pga mine plukveer. Selvom jeg er utålmodig skal hun jo helst blive derinde i mindst et par uger endnu..

Iiiiiiihhhhh, er så rastløs!

fra Helle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Risen

BellaT skriver:

Iihh, nu er min store dreng startet i børnehave om formiddagen. Og det er bare rigtigt godt for ham.

Men hvad skal jeg så lave?! 

Pga kraftige plukveer og lægernes bekymring for for tidlig fødsel og lungemodner så har jeg pakket alt. Jeg er klar til lillesøsters ankomst. Jeg har pakket min taske og Phillips taske (han skal passes hos sin mormor og morfar) og lille Malias taske.

Og hvad skal jeg så lave nu? Der er ikke rigtigt flere forberedelser og jeg er kun 35+4 idag.

Er der andre der er lige så utålmodige som mig? Jeg har lyst til at redebygge, men det er jo gjort... Og der er jo også begrænsninger på hvad jeg kan lave pga mine plukveer. Selvom jeg er utålmodig skal hun jo helst blive derinde i mindst et par uger endnu..

Iiiiiiihhhhh, er så rastløs!

fra Helle...

Kender det alt for godt.. Har været sygemeldt i mange uger på grund af de fandes plukkeveer .. Nå men hvad har jeg lavet?

-En smut på biblioteket og låne tonsvis af babybøger, familielivet m.m.. 

- Lånt samtlige afsnit af Crimminal Minds .. Spændende serie.. 

-vaske babys tøj

- ordne papirer ? Tøj ? (altså rydde op i alt)..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.