Forvirret over ÆL-test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

Anonym trådstarter

Nu har jeg taget ÆL-test i 6 dage.

Efter min cyklus og og ÆL, som har været regelmæssig længe, skulle jeg have ÆL igår, tirsdag. Det siger ÆL-kalenderen også.

ÆL testene viste positiv Lørdag og søndag. Mandag og tirsdag blev stregen meget utydelig, derfor negativ. Nu til morgen viser den positiv igen

Det har prikket i underlivet siden lørdag.

Nogen der har prøvet noget lignende? Eller har et klogt svar på, hvorfor den viser positiv igen??

Jeg er forvirret fordi de andre gange jeg har brugt dem har de vist positiv 1 dag. Den dag som passer med cyklus og kalender, og så har der ikke kommet streg nr. 2 på bagefter..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Miss.Sunshine

Hejsa

Jeg skal selv forsøge i denne måned med Æl teste for første gang og det jeg har kunne læse mig til, er at du skal regne med den 1 positive Æl test og så ikke teste mere.

Knus

Anmeld

5. maj 2010

Anonym trådstarter

Miss.Sunshine skriver:

Hejsa

Jeg skal selv forsøge i denne måned med Æl teste for første gang og det jeg har kunne læse mig til, er at du skal regne med den 1 positive Æl test og så ikke teste mere.

Knus

Jeg har lige rettet, og tilføjet det sidste. Det var vist lidt forvirrende mit indlæg

Grunden til at jeg har testet et par dage efter er bare at jeg var nysgerrig for at se, hvordan testen reagerer. Jeg har altid taget en ekstre test efter den positive. Denne gang er jeg så fortsat fordi det har være anderledes, og ÆL ikke er faldet som den plejer.

Giver det mening?

Men tak for svar!

Anmeld

5. maj 2010

Miss.Sunshine

Ja self giver det mening

Jeg har prøvet at google det,men der står bare at mange andre åbenbart også oplever det,men ikke rigtig noget om hvorfor. Kun at man skal være 100% sikker på at den man kalder positiv er det. Dvs teststreg MINDST ligeså tydelig som kontrolstreg og gerne mere tydelig. Men det ved du vel nok

Anmeld

5. maj 2010

Anonym trådstarter

Miss.Sunshine skriver:

Ja self giver det mening

Jeg har prøvet at google det,men der står bare at mange andre åbenbart også oplever det,men ikke rigtig noget om hvorfor. Kun at man skal være 100% sikker på at den man kalder positiv er det. Dvs teststreg MINDST ligeså tydelig som kontrolstreg og gerne mere tydelig. Men det ved du vel nok

Ja, det ved jeg godt Det er også lidt derfor der undrer mig at den gør det igen

Kom også frem til det samme via google, men tusind tak fordi du gad lede!

Knus..

Anmeld

5. maj 2010

Miss.Sunshine

Jamen det var da så lidt.

Jeg har købt en pakke med en digital dims fra clearblue eller noget i den dur. Nogen der kender til den?? Der er 7 testpinde i står der og så skulle man kunne se svaret i et display.

Nogen erfaringer?

Anmeld

5. maj 2010

Anonym trådstarter

Flere der ved noget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.