Verden kan hurtigt bryde sammen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

Anonym trådstarter

Jeg beklager jeg skriver som annonym, men i tilfælde af nogen genkender mig, så bliver jeg nødt til det.

Hele familien er på randen af at bryde sammen - allermest min kære svigermor. Hun fandt ud af at hendes kæreste gennem 7 år er hende utro og hun konfrontere ham så med det. Så snakkede de om det igår og nu er han flyttet - selvom min svigermor gerne ville give det en chance... Kan sleti kke forstå det. Han er jordens dejligste menneske - hvordan kan han finde på at gøre sådan noget....!

Jeg er bare blevet så sur og ked af det. Hvorfor har han ikke bare stoppet forholdet inden det nåede så langt ud... Åh jeg synes verden er unfair. Min kære svigermor er bare helt ødelagt. Ikke nok med økonomien hænger dårligt sammen, hun er sygemeldt (er selvstændig) med dårlig ryg og så kommer det her oveni - jeg kan ikke sige det nok - VERDEN ER UNFAIR.

Åh, jeg har bare lyst ti lat ligge mig og tude lige nu, kan slet ikke fatte det - håber inderst inde det bare er e ndrøm og der kommer en og vækker mig om lidt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Vial

Verden er hård nogle gange - og fyldt med kyllinger, som ikke tør flyve fra en rede uden at sikre sig at der er et nyt sted at lande! Okay, kyllinger kan ikke flyve og 7 år så er man sgu opgraderet til et dumt svin!

Stakkels din svigermor. :-(

Kan fortælle at en bekendt af mig - over 50 år oplevede at manden blev syg og de startede udredning. For en måned siden kom diagnosen: Aids i udbrud! Det dumme svin har knaldet uden om med sorte kvinder. Heldigvis fik han ikke smittet konen, men det var nogle lange dage at vente på det svar!

Anmeld

5. maj 2010

Bare mig..

KaMa skriver:

Verden er hård nogle gange - og fyldt med kyllinger, som ikke tør flyve fra en rede uden at sikre sig at der er et nyt sted at lande! Okay, kyllinger kan ikke flyve og 7 år så er man sgu opgraderet til et dumt svin!

Kan fortælle at en bekendt af mig - over 50 år oplevede at manden blev syg og de startede udredning. For en måned siden kom diagnosen: Aids i udbrud! Det dumme svin har knaldet uden om med sorte kvinder. Heldigvis fik han ikke smittet konen, men det var nogle lange dage at vente på det svar!

Jeg kunne ikke være mere enig!

Jeg kan slet ikke forstå hvordan man kan have trang til at bolle udenom.. Jeg synes det er SÅ klamt!

Jeg har sgu ondt af din svigermor!

Anmeld

5. maj 2010

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

vældig godt skrevet..

men er bare så ufoståeligt, når han ellers er jordens rareste menneske! kan bare slet ikke forstå han kan finde på sådan noget....!

Anmeld

5. maj 2010

Anonym trådstarter

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg kunne ikke være mere enig!

Jeg kan slet ikke forstå hvordan man kan have trang til at bolle udenom.. Jeg synes det er SÅ klamt!

Jeg har sgu ondt af din svigermor!

nej, det kan jeg sandelig heller ikke forstå. Hvorfor er det forholdet ikke bare bliver gjort forbi og så finder en anden.

Hvorfor skal min kære svigermor såres endnu mere - ikke nok med han skrider fra hende, men er hende utro også - jeg forstår ikke folk med sådan en tankegnang!

Anmeld

5. maj 2010

Bare mig..

Anonym skriver:

nej, det kan jeg sandelig heller ikke forstå. Hvorfor er det forholdet ikke bare bliver gjort forbi og så finder en anden.

Hvorfor skal min kære svigermor såres endnu mere - ikke nok med han skrider fra hende, men er hende utro også - jeg forstår ikke folk med sådan en tankegnang!

Jeg kan kun være helt enig i det! Jeg synes virkelig at det er vammelt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.