Er det normalt at give vitaminer til babyer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

Anetski

Min dreng er halv anden aar og har vaeret i vuggestue 2 dage om ugen i 3 mdr nu og han har haft falsk strubehoste og utallige forkoelelser. Giver man vitaminer til saa smaa boern i Danmark?

jeg bor i udlandet og laeger og apoteket siger at det bruger man ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Valle81

Godnorgen:0)

Jeg tror der er rigtig mange der giver deres børn en børnevitaminpille hver dag.

Jeg har dog aldrig gjort det. Så engang i Lægens Bord en læge udtale sig at hvis de får en sund og varieret kost, så er der ingen grund til at give børn vitaminer.

Og da det jo oftest tilfældet er der ikke grund til det.

Min datter fik i den alder masser af frugt, grønt, groft osv masser af varieret osv, og ja det gør hun jo også idag:0)

Så jeg vil også sige at det ikke er nædvendigt, og heller ikke er løsningen på din søns problemer)

Stort knus og god bedring til ham

Christina

Anmeld

5. maj 2010

Hansen97

Nogen bruger jo Biostrath i dråber for at ...hvad hedder det nu....

at "optimere" immunforsvaret...

Kan ikke lige finde det andet ord jeg ville bruge

Jeg starter sidst på sommeren med dråberne og fortsætter så til marts april måned... Mine børn er ikke så hårdt ramt af diverse forkølelser og sådan som de børn de omgiver sig med.. og det tilskriver jeg er fordi de får biostrath...

Anmeld

5. maj 2010

louise8723

hmm babyer får D-dråber?

Anmeld

5. maj 2010

Lone Jakobsen

her får mine børn d-dråber fra de er 14 dage til de bliver et år. og derefter får de tyggevitaminer. jeg ved godt det er bevist at det ikke er nødvendigt, men jeg har det godt med det, og føler det er min sikkerhed for at mine børn får det de skal.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.