Baby-sengetøj - flere dumme spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.147 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. maj 2010

Skouboe

Da baby.dk tøserne var her, fortalte Karo at hun synes det var enormt svært at skaffe baby sengetøj i Broderi Anglaise, og at jeg måske burde overveje at udvide og begynde at sy noget af det...

Det har jeg så tænkt en del over, og jeg tror at jeg vil kunne finde noget stof i en fornuftig kvalitet så jeg kan sy et sæt (dyne+pude) for for 150 kr for almindeligt, og op til 300 kr. for super-deluxe udgaven.

Men er det noget I tror der rent faktisk er et marked for?

Aller helst ville jeg gerne kunne tilbyde at brodere navn på, men jeg har ikke lige 15-17.000 der står symaskine, der kan brodere på så det sker nok ikke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Skouboe skriver:

Da baby.dk tøserne var her, fortalte Karo at hun synes det var enormt svært at skaffe baby sengetøj i Broderi Anglaise, og at jeg måske burde overveje at udvide og begynde at sy noget af det...

Det har jeg så tænkt en del over, og jeg tror at jeg vil kunne finde noget stof i en fornuftig kvalitet så jeg kan sy et sæt (dyne+pude) for for 150 kr for almindeligt, og op til 300 kr. for super-deluxe udgaven.

Aller helst ville jeg gerne kunne tilbyde at brodere navn på, men jeg har ikke lige 15-17.000 der står symaskine, der kan brodere på så det sker nok ikke...

150kr er da forholdsvis billigt! ja, det tror jeg nu nok godt der kunne være marked for:0)

Anmeld

5. maj 2010

lion

Til den pris tror jeg godt du kunne få et marked

Anmeld

5. maj 2010

Milka

Skouboe skriver:

jeg vil gerne melde mig som køber! men det er vel ikke juniorstørrelser du taler om?

Anmeld

5. maj 2010

Jules

Det tror jeg helt sikkert du kan sælge det for Der er jo mange der heller vil have noget andet end det man lige kan få i butikkerne...

Anmeld

5. maj 2010

sarahb

Skouboe skriver:

Hej smukke

Nu kommer jeg lige med lidt af min mor og søster´s erfarring med deres Mærke. De havde nemlig også sengetøj i starten men på Trendsales var der ikke marked for det og det var også med kant bånd og valgfrit broderet navn osv.

Men nu har du jo en skarre af fans her så her ville det jo nok kunne gå.
Men fra deres erfarring har det bare ikke været et hit

-Jubiii så det hele fik jeg!!!

Anmeld

5. maj 2010

Skouboe

sarahb skriver:

Hej smukke

Nu kommer jeg lige med lidt af min mor og søster´s erfarring med deres Mærke. De havde nemlig også sengetøj i starten men på Trendsales var der ikke marked for det og det var også med kant bånd og valgfrit broderet navn osv.

Men nu har du jo en skarre af fans her så her ville det jo nok kunne gå.
Men fra deres erfarring har det bare ikke været et hit

-Jubiii så det hele fik jeg!!!

Intet er så galt at det ikke er godt for noget

Det lyder som noget jeg skal tage stof hjem til, hvis folk bestiller det

Anmeld

5. maj 2010

Skouboe

Milka skriver:

jeg vil gerne melde mig som køber! men det er vel ikke juniorstørrelser du taler om?

Det er ikke noget problem at lave noget i juniorstørrelse - det bliver måske en anelse dyrere, da hovedparten af prisen på det er stof.

Anmeld

5. maj 2010

JustAnotherName

Det er ikke noget problem at lave noget i juniorstørrelse - det bliver måske en anelse dyrere, da hovedparten af prisen på det er stof.

Jeg synes også "Junior-perioden" er længere, end baby.
Så personligt ville jeg ikke være interesseret i betræk i baby-størrelse.
Begge mine piger bruger junior. Og jeg tror maks, at det var det første ½ år, at de sov med baby-dyne.

Så kun hvis det også gælder junior-sengetøj, vil jeg stemme JA   

(mine piger har dog en overflod af forskelligt sengetøj allerede, da deres mormor har givet dem rigtig mange sæt!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.