Øget udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. maj 2010

Dia

Min krop opfører sig bare så mærkeligt. Jeg stoppede med p-piller i november, og siden har mine menstruationer været meget uregelmæssige. Har lige haft menstuation for 9 dage siden, det varede kun et døgn, men jeg blødte til gengæld rigtig meget. Og nu er jeg begyndt at få rigtig meget gennemsigtigt udflåd (undskyld detaljerne!!), men ingen positiv ægløsningstest. Min krop er bare så mærkelig, føler at den tager rigtig længe om at blive normal igen efter p-pillestop. Er der nogen af jer piger, der har prøvet noget lignende??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Putomanen

Jeg stoppede med p-piller i september og min krop opfører sig også underligt. Jeg er begyndt at få brystspændinger op til min menstruation indenfor de sidste to måneder, og jeg er også begyndt at klatbløde lidt nogle dage før min menstruation starter. Og de er ikke lige lang tid hver gang.

Så jeg kender desværre alt til, at kroppen opfører sig underligt. Jeg håber, at din snart begynder at blive mere normal

Anmeld

5. maj 2010

Sofia

Jeg stoppede også med mine p-piller i november, og synes også min cyklus er noget mærkelig. Jeg har dog i denne måned haft en positiv ægløsningstest, så ser det som et godt tegn. Tror det er meget normalt at ens cyklus skaber sig lidt, kroppen skal jo lige vænne sig til ikke at modtage den daglige hormon-pille. Men hvis du går og er nervøs, synes jeg da du skal drøfte det med din læge. 

Anmeld

5. maj 2010

henh01

Jeg stoppede også med mine p piller for nogle mdr siden og vupti en uge efter var jeg gravid. Jeg tror det er meget forskelligt fra kvinde til kvnde hvordan kroppen opfører sig. Men hvis du er nervøs så synes jeg du skal kontakte din læge

Anmeld

9. maj 2010

Dia

Tak for jeres svar  Nu er jeg pludselig i går begyndt at pletbløde... hmm... Hvis det bliver ved med at være så mærkeligt, må jeg hellere kontakte lægen. Er bare bange for, at hun vil synes, at det er helt normalt, at min menstruation er sådan, når det kun er 6 måneder siden, jeg stoppede på p-pillerne... og det er det jo desværre nok også.....

fingre for, at vi alle snart får en mere normal cyklus og gerne 2 små fine streger  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.