Hvad SKAL du bare se? :) (TV-serier)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

SabrinaR

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg SKAL se DUM og paradise hotel  

Haps !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Bare mig..

BimBamBusse skriver:

Uha, Paradise, ja..

Men jeg synes bare at det kommer SÅÅÅÅ sent.. Man er vel blevet mor = har brug for søvn  

Ja hihi... Jeg er faktisk også lidt træt af, at hun nok melder sin ankomst midt i slutprogrammerne (ej, hun må gerne komme NU, men du ved)

Marikka 38+5.

Anmeld

4. maj 2010

Muffinmus

hmm elsker CSI, DHW og slemme slemme piger:-)

DUm, puha, ser det nogle gange, får ærligt talt  en klump i halsen nogle gange af de mødre... helt utroligt så ldut af livet de har forstået og hvor gode mødre de selv synes de er mens jeg sidder i min sofa og krummer tær. Får tit så ondt af ungerne at jeg ikke altid lige kan overskue den serie:-)

Anmeld

4. maj 2010

BimBamBusse

MariaE skriver:

hmm elsker CSI, DHW og slemme slemme piger:-)

DUm, puha, ser det nogle gange, får ærligt talt  en klump i halsen nogle gange af de mødre... helt utroligt så ldut af livet de har forstået og hvor gode mødre de selv synes de er mens jeg sidder i min sofa og krummer tær. Får tit så ondt af ungerne at jeg ikke altid lige kan overskue den serie:-)

Ja, jeg krummer også tæer over mange af dem.. Men alligevel elsker jeg det.. Jeg elsker at hade det!

Anmeld

4. maj 2010

TbCp

Den eneste serie jeg altid følger med i er årgang 0. Jeg er rigtig dårlig til at huske at få tændt fjernsynet hvis dér er en serie igang....
Jeg kan dog godt lide at se venner, fraiser, kongen af Queens og den slags serier, men dem har vi liggende og så ser vi et par afsnit ind imellem.

Anmeld

4. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

NCIS, Paradise, Bones, The Mentalist og Politistationen!

JEP sucker for drama drama drama

Anmeld

4. maj 2010

N&J

Sofia skriver:

Jeg ser virkelig også alt for mange serier.. Ser dem oftest på nettet, så jeg ikke behøver at time hvornår de kommer i fjernsynet - plus jeg så også kan se gamle afsnit osv. Men jeg elsker One Tree Hill, The O.C., Gossip Girl, Greys, Private Practise, Desperate Housewifes.. Og ja så har jeg selvfølgelig også altid været Beverly-fan ..  yaks jeg ser alt for mange serier...! 

jeg hopper lige med på dem her.. og så dexter, antm, mclouds daughters, home and away, fringe.. og ja kan sikkert finde mange flere

Anmeld

4. maj 2010

B&J

griner holder mig vist til de gamle...

friends.

beverly

simpsons

de ungemødre....

men nu har jeg friends og ungemødre på dvd så de er ude af verden hihihi har set det 120gange men kan bare ikke stoppe

Anmeld

4. maj 2010

Moar'en

Dum og ghost whisperer skal jeg bare se. Men der er mange andre jeg gerne ser hvis jeg har tid.

Anmeld

4. maj 2010

HelleBelle

NCIS, Bones, the mentalist og DHW er dem jeg ser pt og så øh små og store synder....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.