Sundhedsplejerske..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. maj 2010

Sabsy

Jeg har i foregårs haft besøg af min kommende søns sundhedsplejerske, og GUUUD hvor er hun vidunderlig..

Hun var sådan en rigtig "hygge mormor", hun var så sød..

Hun snakkede om alt mellem himmel og jord, og har fået mig i en mødregrp. for unge mødre, og virkelig hjulpet mig med min angst.. Så skøn en kvinde troede jeg ikke jeg skulle møde.. - Hun snakkede til mig som et voksent menneske og ikke som "den unge mor" jeg nu bliver.. Hun havde INGEN fordomme overfor de 20 år jeg nu bliver.. Hun slutter dagen af med at sige, hun slet ikke er i tvivl om at min mand og jeg bliver super forældre..

Er bare så gld og det skulle lige deles..

Sabrina 38+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Sabsy

Hvordan havde i det med jeres sundhedsplejerske??

Anmeld

4. maj 2010

Ranarupta

Ej, hvor fedt!! Det synes jeg bare er så herligt!!

Tillykke med det! (Jeg har ikke nogle erfaringer selv.)

Vh, Karina 33+3

Anmeld

4. maj 2010

LinLin

Vi havde også rigtigt sød og støttende sundhedsplejerske til David! Jeg havde store problemer med amning de første 7 uger(!), pga åbne sår . Dér var hun virkelig en god hjælp; komm både med gode råd og blev også ved med at spørge om jeg var sikker på jeg ville blive ved!Jeg var i øvrigt 21 da han blev født - det sagde hun heller ikke noget til - andet end det da var rart der var nogle der kunne trække alderen for førstegangsfødende ned!

Anmeld

4. maj 2010

Laulund87

Vi har haft en rigtig sød sundhedsplejerske, hun snakkede bare for meget. Hun kunne finde på at være her to timer af gangen

Nu er hun så lige gået på pension så vi har fået en ny. Hun er bare helt fantastisk og en del yngre. 

Det har været svært at finde den rigtige da min datter er syg og har mange spiseproblematikker.

Anmeld

4. maj 2010

mariamiss6

jeg er glad for min sundhedsplejerske...

Nu er hun jo godt nok færdig med at komme her. Men jeg har haft den samme til begge mine børn, og jeg har virkelig været glad for hende....

Hun har været rigtig god ved mig, og ydet lidt ekstra faktisk, for min skyld. Hun har været SÅ nem at snakke med, og hun har været meget forstående, og virkelig dejligt at have besøg af - jeg savner min sundhedsplejerske

Anmeld

4. maj 2010

Mira0911

Vi er rigtig glade for vores sundhedsplejerske... Hun kommer hurtigst muligt et par dage efter når vi ringer og har brug for hendes hjælp eller råd...

Anmeld

4. maj 2010

Sabsy

MoarJ skriver:

Vi er rigtig glade for vores sundhedsplejerske... Hun kommer hurtigst muligt et par dage efter når vi ringer og har brug for hendes hjælp eller råd...

Jeg fik også et nr til hende så jeg kunne ringe direkte.. Dvs. ingen tlf dame

SKØNT!!

Anmeld

4. maj 2010

Mira0911

SabrinaJuulOlsen skriver:

Jeg fik også et nr til hende så jeg kunne ringe direkte.. Dvs. ingen tlf dame

SKØNT!!

Det samme her...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.