Jeg skal starte på Pergotime imorgen aften, men er så forvirret
Min cycklus svinger en del - i snit 35 dage imellem hver mens - og min mens svinger ligeså meget, men oftest er den længerevarende ca. 8-12 dage og meget voldsom Jeg har oftest ægløsning ca. 10 dage før min mens.
Sent søndag aften begyndte jeg så at bløde meget meget svagt og det er ikke rigtig blevet til mere de sidste par dage - dvs. her 2 dage efter er det faktisk næsten stoppet igen. Jeg har i de 2 dage kunnet nøjes med trusseindlæg, hvilket slet ikke er normalt for mit vedkommende ved mens. Ifølge mine og gynækologens udregning udfra tidligere perioder og ægløsningstidspunkt, skulle jeg først have min mens i næste weekend ca. (dvs. det her er en uge for tidligt)
Jeg ringede til gynækologisk klinik og forklarede dem - men ifølge sygeplejersken betød det ikke noget. Jeg skulle starte med Pergotime på 4. dagen dvs. imorgen aften.
Men er stadig i tvivl, om dette kan være min mens (hmm men ved ikke helt, hvorfor jeg ellers bløder - har blødt i mine andre graviditeter, men en gravtest er negativ)?
Hva sker der, hvis det ikke er min mens - jeg tager Pergotime - og jeg så får min rigtige mens om f.eks. en uge?
Jeg er også en smule nervøs for bivirkningerne - men prøver at tage dem om aftenen
Skal scannes på næste onsdag - kan de så se, hvornår jeg får ægløsning næste gang?
Mange "dumme" spørgsmål - men er rimelig ny på dette "område"
Anmeld