spis maven flad bogen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.126 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. maj 2010

Jordbærpigen

er der nogen der har købt den og vil anbefale den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Denice

Har været på "talje-diæten", som den bliver kaldt i bogen, i nu 2 dage. Og jeg kan allerede se en forskel. Jeg er 168 høj og vejer 59 kg, så har ikke brug for at tabe mig. Kun komme af med min "gravid-mave" (som om aftenen oftes ligner den mave jeg havde da jeg var 5 mdr henne. ØV!) Jeg er så lykkelig for, at jeg (håber jeg) har fundet noget, der dur. Eneste "minus" ved bogen er de ikke går så meget op fx. i koldpresset olier og e-numre. Men på den anden side er det jo heller ikke det bogen går ud på. Den handler om at komme maven til livs. Og det lader til det virker. I bogen anbefaler de bl.a at man spiser hønse- og skinkesalat (fx. K-salat). det lader jeg så bare være med, da jeg mener der er for mange usunde ting i (læs; raffineret olie og E-numre). Jeg bruger i stedet pesto på koldpresset olivenolie. Så det kan man jo bare justere som man nu synes.

Men kan varmt anbefale bogen.

Held og lykke med dit mave projekt!

Anmeld

19. maj 2010

Lou

Jeg har også købt den og spiser sådan nogenlunde efter den.

Jeg har mest brugt deres aftensmåltider indtilvidere, der er nogle gode overskuelige opskrifter. Jeg har dog ikke målt mig så jeg ved ikke helt hvor meget jeg har tabt mig, men jeg ved at der er røget noget af, det kan jeg se på tøjet. 

Jeg er heller ikke meget for tilsætnisstoffer, så jeg holder mig også fra de forskellige k eller graasten salater.

Jeg synes bogen er rigtig god. Læste den på et par dage og gik i gang med det samme. Men som sagt følger jeg den ikke helt, især i weekenden går det lidt galt. Men der er nogle gode og nemme råd i den.

Kh lou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.