Lugten af parfumeret skyllemiddel hænger ved - hjælp?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

Lullaby

Super

Hvor meget skal jeg putte i en vask?  

Og har det betydning for farverne i tøjet?

Katja

Jeg kan ikke huske hvor meget der skal i. Det står vist på siden af flasken. Men det påvriker ikke farverne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

K&S

MorpåSjælland skriver:

Jeg kan ikke huske hvor meget der skal i. Det står vist på siden af flasken. Men det påvriker ikke farverne

Super  Tusind tak for hjælpen...!

Jeg vil prøve mig frem i morgen

Anmeld

4. maj 2010

Muffinmus

Jep, VASK DEt IGEN!

Hver gang jeg får tøj der har være kyllemidelle med duft i skynder jeg mig at smide det i maskinen, og først efter 3 gange er lugten væk.

Tænk lige engang over hvor meget kemi dere r sådan noget skidt når det hænger SÅ godt ved!!

Anmeld

8. maj 2010

K&S

Ej, hvor er det vildt....!

Jeg har nu haft lagt tøjet i blød i Rodalon i 30 min, derefter 2 vaske med tørring ude i det fri imellem hver vask - og lugten er ikke helt væk endnu - det er jo for vildt, så meget parfume der kan være i så små stykker tøj...! Det kan da bestemt ikke være sundt for de små unger  men men men - jeg tror, at en enkelt vask mere + tørring udenfor - så er den der...! JUBIIIIII

Jeg  helt sikkert fingre

Anmeld

9. maj 2010

Skouboe

Jeg ved ikke hvor meget rodalonen hjælper - den er beregnet til at decinficere og fjerne lugte fra bakterier mv, så jeg gad nok ikke bøvlet med den.

Det eneste jeg har fundet, der virker er at vaske det - tørre det udendørs.. og vaske det igen.. 3-4 gange plejer at tage det meste - ihvertfald så man kun kan lugte det, og ikke længere også smage skyllemidlet når man dufter til det... når det er nede på det niveau, plejer jeg bare at bruge det, og efter lidt tid, er lugten helt væk...

Anmeld

11. maj 2010

K&S

YES YES YES

Så er lugten af parfume endelig forsvundet, skønt skønt...! Nu dufter det helt, som jeg godt kan lide det - af frisk luft

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.