Havfruen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. maj 2010

betski

Ja så fik jeg den læst og HOLD NU OP den var god - for pokker en afslutning. Men hva nu.... sad bare med en tom følelse i fredags kl 02.30 da jeg læste sidste side. Havde ventet på bogen i evigheder og nu er det bar forbi

Må straks få købt mig en ny bog. Men hvilken??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Stumpen

Hypnotisøren af Lars Kepler

Anmeld

4. maj 2010

Svane83

HØRT HØRT

Hynotisøren af Lar Kepler er helt vildt fantastisk.

Anmeld

4. maj 2010

Mum33

Nynnes dagbog 4 

Ps - var også totalt fan af havfruen ....

Anmeld

4. maj 2010

Lone Jakobsen

stemmer klart i med nynnes dagbog 4

ellers er der mine hemligheder med Sophie Kinsella min absolutte ynglings bog. sød, sjov og skøøøøn

Anmeld

4. maj 2010

betski

Tusinde tak for jeres forslag. Hvad handler Hypnotisøren om?

Anmeld

4. maj 2010

Stumpen

duddi. skriver:

Tusinde tak for jeres forslag. Hvad handler Hypnotisøren om?

Kopiere lige dette ind fra saxo, da jeg er så dårlig til at referer bøger uden at afsløre for meget..

Erik Maria Bark er læge med speciale i at behandle stærkt traumatiserede personer, tidligere også med hypnose. En nat i begyndelsen af december kaldes han til Karolinska Sygehus, hvor en 15-årig dreng ligger hårdt såret - tilsyneladende den eneste overlevende i en familiemassakre i et rækkehus i en forstad til Stockholm.

Det viser sig, at der også er en ældre søster. Hende vil man finde, før morderen gør det, og kriminalkommissær Joona Linna beslutter sig for at bruge utraditionelle metoder: Han vil have Bark til at forhøre drengen under hypnose for at få et signalement af morderen. Men da Bark giver efter for politimandens bøn om hjælp, og dermed bryder sit gamle løfte, sættes en skræmmende handlingskæde i gang ...

Sammen med Joona Linna må Bark i løbet af nogle nerveopslidende decemberdage i et Stockholm, der er ved at lukke ned i sne og sjap og forskanse sig i julehygge indendørs, konfrontere sig selv med fortrængte kapitler af sin egen historie og med de mørkeste kapitler af sine medmenneskers fortid.

Det bliver en intens og chokerende tour de force gennem - i mere en én forstand - øde og kuldslåede egne. I jagten på en forbryder, der tilsyneladende er besat af det stærkeste og mest sårbare menneskelige punkt: relationen mellem forældre og børn.

Hypnotisøren er første bind i en planlagt serie med kriminalkommissær Joona Linna.

Anmeld

4. maj 2010

betski

Stumpen skriver:

Kopiere lige dette ind fra saxo, da jeg er så dårlig til at referer bøger uden at afsløre for meget..

Erik Maria Bark er læge med speciale i at behandle stærkt traumatiserede personer, tidligere også med hypnose. En nat i begyndelsen af december kaldes han til Karolinska Sygehus, hvor en 15-årig dreng ligger hårdt såret - tilsyneladende den eneste overlevende i en familiemassakre i et rækkehus i en forstad til Stockholm.

Det viser sig, at der også er en ældre søster. Hende vil man finde, før morderen gør det, og kriminalkommissær Joona Linna beslutter sig for at bruge utraditionelle metoder: Han vil have Bark til at forhøre drengen under hypnose for at få et signalement af morderen. Men da Bark giver efter for politimandens bøn om hjælp, og dermed bryder sit gamle løfte, sættes en skræmmende handlingskæde i gang ...

Sammen med Joona Linna må Bark i løbet af nogle nerveopslidende decemberdage i et Stockholm, der er ved at lukke ned i sne og sjap og forskanse sig i julehygge indendørs, konfrontere sig selv med fortrængte kapitler af sin egen historie og med de mørkeste kapitler af sine medmenneskers fortid.

Det bliver en intens og chokerende tour de force gennem - i mere en én forstand - øde og kuldslåede egne. I jagten på en forbryder, der tilsyneladende er besat af det stærkeste og mest sårbare menneskelige punkt: relationen mellem forældre og børn.

Hypnotisøren er første bind i en planlagt serie med kriminalkommissær Joona Linna.

Hehe nå ja, kunne jeg jo bare selv ha gjort. Men tak for hjælpen

Anmeld

4. maj 2010

Sofia

Jeg ELSKER også Havfruen, den skuffede bestemt ikke. Men hvor er det da en kamp at holde ud til den næste bliver oversat til dansk!! Har du læst Mord og Mandelduft? Er sådan en lille kort bog Camilla L har skrevet. Ellers kan jeg anbefale de bøger Sarah Blædel har skrevet, især Aldrig mere fri!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.