Bare en tanke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. maj 2010

Svane83

Min svigerinde er gravid og har termin d. 9 juni... puha den var svær at sluge da hun ringede og sagde hun var gravid, når man selv har ønsket sig barn i over 2 år. nå men er selvfølgelig glad på hendes vegne.

Men altså snakkede med hende i søndags, da jeg skulle invitere til fødselsdag og har faktisk ikke snakket med hende siden jul. Hun fortæller så at hun har taget 30kg på!!!

30kg - jeg er fuldstændig målløs, jeg troede jeg havde hørt forkert da jeg lagde på. men min kærestes mor sagde igår at hun i hvertfald havde taget + 20kg på så jeg har åbenbart ikke hørt forkert. Det skal lige siges at hun er ikke er mere end 156cm høj, jeg er godt nok spændt på at se hende på lørdag, kan slet ikke forestille mig hvor hun har gjort af alle de kilo.

Da vi så dem til jul havde hun taget 8 kg. på, så hun har taget 22 kg. på siden da...

Ved ikke hvad jeg ville var bare chokeret - håber hun har overdrevet for øv hvor bliver det surt at slås med de kilo efter fødslen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Valle81

Nogle døjer meget med vand i kroppen og det vejer meget:0)

Det lyder vildt, men det kan sagtens være at det hele praller lige af hende når hun har født.

Har en bekendt som også tog 30 kilo på under hendes graviditet, men små 14 dage efter fødslen var det nærmest væk:0)

Christina

Anmeld

4. maj 2010

Svane83

Det håber jeg godt nok, for hun er ikke rigtig typen der dyrker motion og hun er meget kræsen så slanke mad er nok heller ikke lige sagen.

Synes bare det er synd hvis hun skal slås med en masse kilo efterfølgende,

Anmeld

4. maj 2010

Valle81

svane83 skriver:

Det håber jeg godt nok, for hun er ikke rigtig typen der dyrker motion og hun er meget kræsen så slanke mad er nok heller ikke lige sagen.

Synes bare det er synd hvis hun skal slås med en masse kilo efterfølgende,

Ja bstemt, det er også helt vilst. Jeg synes også 30 kilo er meget, og tænker godt det ikke er mig:0) Tog i min 1. graviditet 10 kilo på og 2. 2 kilo på:0)

Lad os håbe det går glat for hende at komme af med dem igen:0)

Anmeld

4. maj 2010

bette

hmm tja.. hun har jo lidt vej endnu inden termin.. men da jeg nåede min termin havde jeg også taget 30kg på.. fyh føj.. men de kom af alle sammen igen. og er nu gravid med nr. 2

Anmeld

4. maj 2010

lotte32

lyder som mig  jeg er 155 cm lav og tog 33 kg på under min første graviditet, det var frygtelig og jeg var jo nærmest nemmere at springe over end gå udenom  men det var heldigvis vand det meste, jeg fødte en lille søn på 2515 g en mdr før termin...

14 dage efter fødslen havde jeg smidt 20 kg  og 6 mdr. efter var jeg nede på 45 kg igen... så jeg slap heldigvis for at slås med de mange kg. og det håber jeg sørme også at din svigerinde gør

knus Lotte

Anmeld

4. maj 2010

LinLin

Den mindste og tyndeste kvinde i min seminarie-stamklasse fortalte at hun tog 30 kg på, da hun ventede sin datter - men de var da i hvert fald kommet af igen! - og uden strækmærker 

Anmeld

4. maj 2010

Faith

svane83 skriver:

Min svigerinde er gravid og har termin d. 9 juni... puha den var svær at sluge da hun ringede og sagde hun var gravid, når man selv har ønsket sig barn i over 2 år. nå men er selvfølgelig glad på hendes vegne.

Men altså snakkede med hende i søndags, da jeg skulle invitere til fødselsdag og har faktisk ikke snakket med hende siden jul. Hun fortæller så at hun har taget 30kg på!!!

30kg - jeg er fuldstændig målløs, jeg troede jeg havde hørt forkert da jeg lagde på. men min kærestes mor sagde igår at hun i hvertfald havde taget + 20kg på så jeg har åbenbart ikke hørt forkert. Det skal lige siges at hun er ikke er mere end 156cm høj, jeg er godt nok spændt på at se hende på lørdag, kan slet ikke forestille mig hvor hun har gjort af alle de kilo.

Da vi så dem til jul havde hun taget 8 kg. på, så hun har taget 22 kg. på siden da...

Ved ikke hvad jeg ville var bare chokeret - håber hun har overdrevet for øv hvor bliver det surt at slås med de kilo efter fødslen.

Det lyder da osse ret vildt når man tager hendes højde i betragtning. Man må da håbe at meget af det er væske.

Min svigerinde endte på +35 kg med nr. 2. Hun var fuldstændig ukendelig! Heldigvis var meget af det vand.

Anmeld

4. maj 2010

Svane83

Jeg bliver da beroliget en smule må jeg sige, håbe virkelig at det bare er vand. Men det får vi jo at se når den lille pige kommer til.

Jeg må bare indrømme at jeg både tabte næse og mund, hun er jo ikke ret stor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.