kvalme sidst i graviditeten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.186 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. maj 2010

smokin

Nøøøøøøj det er jo sindsygt så meget kvalme jeg har efterhånden. Er der nogle gode råd til den sidste måned?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

serinasmor

det hjalp mig med vand og mariekiks

Anmeld

4. maj 2010

leneholst

Små hyppige måltider og ikke ligge ned bagefter, så er der mere plads. Så selfølgelig vær obs på der ik er svangerskabsforgiftning på vej.

Anmeld

4. maj 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Hvor langt er du henne?
Min jordemoder fortalte at kvalme oftest ses komme tilbage op mod en snarlig fødsel, så måske det ku være en fødsel der snart er opover

Anmeld

5. maj 2010

smokin

LouiseVous skriver:

Hvor langt er du henne?
Min jordemoder fortalte at kvalme oftest ses komme tilbage op mod en snarlig fødsel, så måske det ku være en fødsel der snart er opover

Kære Louise,

Jeg er 35+0 idag og jeg har såååååå meget kvalme så du tror det er løgn. Nogle gange kan jeg slet ikke sove fordi jeg kun kan tænke på at jeg IKKE skal knække mig. Men hvis hun da bare kom ud af det, så kunne jeg godt have kvalme lidt endnu.

Anmeld

5. maj 2010

smokin

leneholst skriver:

Små hyppige måltider og ikke ligge ned bagefter, så er der mere plads. Så selfølgelig vær obs på der ik er svangerskabsforgiftning på vej.

Ja det er rigtigt. Jeg har fundet ud af at frysselvis virker i en kort periode. Men slet slet ikke noget der får det til at gå væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.