Hvad gør I når trætheden melder sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. maj 2010

betski

Åh suk o ve..... er inde i en periode hvor jeg bare er SÅ træt når vi kommer til eftermiddag. Jeg har i snart tre uger forsøgt med mig konceptet "frugt de fire første timer" men ak og ve, er stadig træt træt træt når vil komme til kl 13.30-14.00

Lige nu kan jeg ikke komme på nogen gode ideer til at få et boost af energi. Hvad gør I for at få et skud energi midt på dagen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

TbCp

duddi. skriver:

Åh suk o ve..... er inde i en periode hvor jeg bare er SÅ træt når vi kommer til eftermiddag. Jeg har i snart tre uger forsøgt med mig konceptet "frugt de fire første timer" men ak og ve, er stadig træt træt træt når vil komme til kl 13.30-14.00

Lige nu kan jeg ikke komme på nogen gode ideer til at få et boost af energi. Hvad gør I for at få et skud energi midt på dagen??

Puh hvor jeg kender det!

Her mens dagplejeungerne sover har jeg altid en kæmpe krise og sidder og glipper med øjnene...

Når jeg så har fri og har fået hentet min datter så ryger jeg lige ned i et hul mere hvor jeg er sikker på at jeg kunne lægge mig til at sove lige til næste morgen.

En god gåtur plejer at hjælpe en del, når først jeg får rumpen fri af sofahynderne

Anmeld

4. maj 2010

Nemesis

spiser en vitaminpille og tager ekstra jern ved siden af! Og trods amning og natteroderi har det faktisk hjulpet, så ingen tvivl om at jeg nok har manglet jern...kan det samme være tilfældet med dig?

:-) Sisse

Anmeld

4. maj 2010

betski

ladydan1 skriver:

spiser en vitaminpille og tager ekstra jern ved siden af! Og trods amning og natteroderi har det faktisk hjulpet, så ingen tvivl om at jeg nok har manglet jern...kan det samme være tilfældet med dig?

:-) Sisse

Jeg har faktisk tænkt på at tage til lægen og få taget blodprøver. Skal alligevel ha tjekket div. efter endt sygdom for snart 1 år siden (juhu)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.