Vores 5-års dag idag (lidt øv-li)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. maj 2010

JustAnotherName

Så var det idag, at det var meningen, at Kenneth og jeg skulle på rådhuset og gifte os.
Men vi har jo så i mellemtiden i stedet valgt, at vi vil vente, og så holde et stort og gennemført kirkebryllup med fest om 3 år.

Planen idag var, at børnenes faster skulle og passe pigerne i aften, så vi kunne komme ud og få noget alene kæreste-tid sammen.
Vi skulle på restaurant og i biografen. Det hele er planlagt og booket.
Men desværre er pigernes oldefarmor blevet meget slemt syg og indlagt på sygehuset nu. Og dermed kan faster ikke komme og passe pigerne alligevel, da hun gerne vil ind på sygehuset i aften (at det lige SKAL være i aften, forstår jeg ikke nødvendigvis. Men sådan er det åbenbart bare - da hun selv har to (store) børn hjemme nu her..)

Så øv. Vores pasning er røget i vasken.
Min mor er på lejr med sit job (voksne handicappede),
og Kenneths familie byder ikke sådan uden videre ind med assistance.
Så nu har vi forhørt os ved en ven, som vil undersøge det, og svare tilbage om et par timer   ....Så det ser ud til, at "vores dag", må blive en anden dag.

Nu vil vi tage op og besøge olde-farmor på sygehuset, inden pigerne skal hentes fra vuggestue.
Så må vi se hvad aftenen bringer (mine forventninger er ikke så store mere...)

Men jeg fik da lige en rigtig fin buket blomster af min dejlige Kenneth

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Jules

Ej hvor træls Det er jeg ked af at høre... Håber vennen kan hjælpe jer...

En skam jeg ikke bor i Randers længere Så skulle jeg have hjulpet jer...

Tillykke med dagen søde....

Anmeld

4. maj 2010

TbCp

Øv hvor ærgeligt at det lige går i vasken det hele Men krydser da for at i alligevel får en god og hyggelig aften.

Og stort tillykke

Anmeld

4. maj 2010

Ni-ko-li-ne

JustAnotherName skriver:

Så var det idag, at det var meningen, at Kenneth og jeg skulle på rådhuset og gifte os.
Men vi har jo så i mellemtiden i stedet valgt, at vi vil vente, og så holde et stort og gennemført kirkebryllup med fest om 3 år.

Planen idag var, at børnenes faster skulle og passe pigerne i aften, så vi kunne komme ud og få noget alene kæreste-tid sammen.
Vi skulle på restaurant og i biografen. Det hele er planlagt og booket.
Men desværre er pigernes oldefarmor blevet meget slemt syg og indlagt på sygehuset nu. Og dermed kan faster ikke komme og passe pigerne alligevel, da hun gerne vil ind på sygehuset i aften (at det lige SKAL være i aften, forstår jeg ikke nødvendigvis. Men sådan er det åbenbart bare - da hun selv har to (store) børn hjemme nu her..)

Så øv. Vores pasning er røget i vasken.
Min mor er på lejr med sit job (voksne handicappede),
og Kenneths familie byder ikke sådan uden videre ind med assistance.
Så nu har vi forhørt os ved en ven, som vil undersøge det, og svare tilbage om et par timer   ....Så det ser ud til, at "vores dag", må blive en anden dag.

Nu vil vi tage op og besøge olde-farmor på sygehuset, inden pigerne skal hentes fra vuggestue.
Så må vi se hvad aftenen bringer (mine forventninger er ikke så store mere...)

Men jeg fik da lige en rigtig fin buket blomster af min dejlige Kenneth

Hej søde

jeg fornemmer at du, som jeg selv, har let ved at blive lidt trist over at sådanne ting kan gå i vasken....  men ved du hvad? i får jeres dejlige dag.... bare ikke idag... men en anden god dag! og det bliver dejligt og romantisk og skønt!

det er nogle flotte blomster!

og så i øvrigt, tillykke med dagen!!!

stort knus

Anmeld

4. maj 2010

otlitrom

Hvor er det ærgeligt! Det er en dag du har glædet dig til, som er ved at ryge i vasken..

Jeg håber vennen kan hjælpe Jer, så I får den dag I har glædet Jer til!

Sikke en smuk buket!! Han er vist en rigtig guttermand

Tillykke med dagen!

Anmeld

4. maj 2010

anna-jonas

Hvor træls Katrine................håber at i finder en løsning, så i kan få en romantisk aften sammen.

Tillykke med jeres 5 års dag............

Anmeld

4. maj 2010

oo

øv, hvis bare I boede tættere på, så kunne pigerne snildt komme herhjem og se Spise med Price med mig og Søren

jeg kan godt forstå du er skuffet over udsigten til at det hele ryger i vasken, det ville jeg også være, MEN på den anden side, så er det jo en DEJLIG dag, for uanset om I kommer ud at spise eller ej, så har I været sammen i 5 år idag og I er still going strong og nu med to fantastiske døtre så nu hvor hverdagen ikke kan blive brudt op af lidt "fest", så må du se selve hverdagen som en fest ... eller noget tillykke med dagen i hvert fald (og p.s. så synes jeg at 3 år er liiiiige lovlig længe jeg skal vente med at se billeder af jeres store bryllup! )

Anmeld

4. maj 2010

JustAnotherName

Hvor har I ret tøser. Tak for Jeres ord.

Men WEEHUUUU    Vores veninde har lige ringet. Hun er godt nok i Ebeltoft lige i øjeblikket, og skulle have spist med sin far. Men hun skynder sig mod Randers og kommer så herhjem, så vi kan komme ud. Sikke en gæv tøs - hun er sgu dejlig, at støde til, når ingen andre kan/vil.

Så jeg er opløftet og glad ....og i fuld sving med at finde tøj frem.

Pigerne er i solstråle-humør. Vi hentede dem sammen i vuggestuen, mig og Kenneth, og pigerne er bare i det bedste humør. Så vi er allesammen lidt kuk i låget.

Nu skal jeg dulles lidt op, og så skal børnene spises af og i nattøjet, så det bliver nemt for vores ven, at hygge sig med dem, inden de skal lægges i seng.

Så nu skal vi ENDELIG ud og have noget alene kæreste-hygge tid.
Det skal blive så dejligt.

Og tak til Jer piger, fordi I er så skønne. I er guld værd 

Anmeld

4. maj 2010

Vinker

JustAnotherName skriver:

Men WEEHUUUU    Vores veninde har lige ringet. Hun er godt nok i Ebeltoft lige i øjeblikket, og skulle have spist med sin far. Men hun skynder sig mod Randers og kommer så herhjem, så vi kan komme ud. Sikke en gæv tøs - hun er sgu dejlig, at støde til, når ingen andre kan/vil.

Pigerne er i solstråle-humør. Vi hentede dem sammen i vuggestuen, mig og Kenneth, og pigerne er bare i det bedste humør. Så vi er allesammen lidt kuk i låget.

Nu skal jeg dulles lidt op, og så skal børnene spises af og i nattøjet, så det bliver nemt for vores ven, at hygge sig med dem, inden de skal lægges i seng.

JUHUUUUU hvor DEJLIGT at høre Katrine

Håber I får en helt fantastisk og romantisk aften - Det er helt velfortjent

Og STORT TILLYKKE med 5 års dagen - Utroligt smukke blomster du har fået

Anmeld

4. maj 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Arhhhh hvor fedt!
Hav en skøn aften!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.