I sidste uge fik jeg Christina til at tage noget tøj med hjem ude fra børnebutikken til Niklas Emil (altså fra den butik hvor jeg arbejdede i) og selvom det kun var billigt tøj som "Name it" så havde jeg måske forventet eller håbet at få bare lidt rabat, men nej.....
Jeg ved godt at det er 5 mdr siden jeg stoppede derude, men har bare ikke haft behov for at købe ret meget tøj til Niklas Emil siden, da han stort set bruger samme str endnu, og at jeg selvfølgelig købte et godt lager i sin tid.
Jeg er lidt skuffet, men har lidt svært ved at sige noget til hende. En ting er at vi er ret gode veninder. En anden er at jeg synes at husket at hun i sin tid sagde at vi nok godt kunne finde ud af noget, men jeg er ikke sikker på jeg husker helt rigtigt. Måske det bare var løs snak.... Men det gør da blot at jeg ikke gider at fortrække at købe der fremfor andre steder - tvært imod!
Jeg må heller ligge min skuffelse bag mig for ellers vil det bare irriterer mig alt for meget når jeg skal være sammen med Christina på torsdag!
Anmeld