puha savner hende allerede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. maj 2010

CarinaSB

imorges kl 8 måtte jeg sige farvel til min så dejlige tæve Donna :'(  Manden kørte til dyrlæge med hende og få hende aflivet .. Vi kunne ikk holde hendes vægt efter hun fik hvalpe i sep sidste år :( så hun var ikk andet end skind og ben til sidst .. Neeeej hvor jeg bare savner hende .. det var helt mærkeligt da jeg stod op igen og hun ikk rendte rundt nede i stuen ..

knus en trist Carina 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

9510

Ej hvor trist, kan godt forstå du savner hende

Anmeld

4. maj 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh nej dog,hvor ubeskriveligt tristDet gør mig så ondt,kan kun forestille mig hvor ondt det må gøre.Men hvor var hun  da en dejlig tøs...godt du har kunnet tage beslutningen inden det kom for langt ud,håber selv jeg kan gøre det,når den dag kommer

Kæmpe trøstende  herfra.

Anmeld

4. maj 2010

CarinaSB

Pernilleh skriver:

Åh nej dog,hvor ubeskriveligt tristDet gør mig så ondt,kan kun forestille mig hvor ondt det må gøre.Men hvor var hun  da en dejlig tøs...godt du har kunnet tage beslutningen inden det kom for langt ud,håber selv jeg kan gøre det,når den dag kommer

Kæmpe trøstende  herfra.

Det er virkelig hårdt .. Men det ville være synd at blive ved med at have hende når hun havde det sådan .. :( Hun var så utrolig dejlig .. og hun var så kærlig .. :)

Anmeld

4. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

åh nej dog, søde Carina!

sender dig lige et stort kram!

Sikke dog en svær og hård beslutning at skulle træffe, men jeg synes det er flot af Jer og jeg er sikker på den smukke vovse har det rigtig godt der hvor hun(d) er nu

Anmeld

4. maj 2010

CarinaSB

Caroline86 skriver:

åh nej dog, søde Carina!

sender dig lige et stort kram!

Sikke dog en svær og hård beslutning at skulle træffe, men jeg synes det er flot af Jer og jeg er sikker på den smukke vovse har det rigtig godt der hvor hun(d) er nu

Tak søde .. :)

Det er jeg også helt sikker på .. Det eneste jeg er lidt ked af er at jeg ikk fik hendes navneskilt fra hendes halsbånd .. :( Havde overvejet at tage det af hende igår .. Men jeg kom helt fra det igen :(

Anmeld

4. maj 2010

Moderator

CarinaSD skriver:

Tak søde ..

Det er jeg også helt sikker på .. Det eneste jeg er lidt ked af er at jeg ikk fik hendes navneskilt fra hendes halsbånd .. Havde overvejet at tage det af hende igår .. Men jeg kom helt fra det igen

Prøv at ringe til dyrlægen - måske har de det stadig liggende!? Vores dyrlæge gemmer altid halsbånd og hundetegn i lidt tid, hvis ejeren skulle ændre mening om at beholde det...

Anmeld

4. maj 2010

CarinaSB

Caroline86 skriver:

Prøv at ringe til dyrlægen - måske har de det stadig liggende!? Vores dyrlæge gemmer altid halsbånd og hundetegn i lidt tid, hvis ejeren skulle ændre mening om at beholde det...

Uhh ja .. det prøver jeg da lige .. Taaak for det 

Anmeld

4. maj 2010

Moderator

CarinaSD skriver:

Uhh ja .. det prøver jeg da lige .. Taaak for det 

selvfølgelig...

Husk at kigge op på himlen i aften.. Den klareste stjerne vil blinke til dig og du vil vide at din skønne hundepige har det godt!

Hvis du sætter dig ved et åbent vindue og lukker øjnene vil du mærke et vindstrejf på din kind - det er hendes kærlige kys som takker dig for et fantastisk liv 

Anmeld

4. maj 2010

Lotus86

Åhh nej, bliver helt trist... Det er aldrig let at skulle sige farvel til et familiemedlem

Men som sagt før, så synes jeg det er rigtig rigtig flot af jer, det er ikke nemt at skulle træffe sådan en beslutning, men i har helt sikkert gjort det rigtige, selvom det er hårdt, så ville det være endnu hårdere for jer, at se hende lide. Nu ved i hun har fået fred, og nu kan hun nyde livet deroppe, løbe rundt i solen og spise kødben hele dagen lang, og hygge sig med alle sine venner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.