businesstigger skriver:
Jeg skal til første lægeundersøgelse på torsdag. Er begyndt at glæde mig helt vildt. Ikke at der jo skal ske noget stort der men det at det bliver officielt det glæder jeg mig til.
Det hænger jo nok sammen med da jeg var gravid i starten af året begyndte jeg at bløde et par dage før jeg havde tid hos lægen så jeg nåede aldrig at få brug for den da det endte som en SA inden.
Sådan som jeg har det nu med symptomer så virker det realistisk at jeg denne gang får lov til at bruge min tid hos lægen. Og det er jo virkelig positivt. Den ligger stadig 1 uge tidligere end sidst så har stadig en milepæl der forhåbentlig skal blive godt at krydse i næste weekend.
Derudover er jeg total hormonel og klar til at tude over alt det ene øjeblik og helt ekstatisk det næste. Tænk at man kan glæde sig sådan ovre alle de mærkværdige symptomer kroppen sender ens vej!

Hejsa;0)
Det bliver da bare så spændende:0)
Jeg ved lige hvordan du har det. Havde i foråret 2009 også en SA, men blev heldigvis gravid med det samme igen og har for lidt over 5 uger siden fødten skøn dreng:0)
Jeg kan oså huske at der i denne graviditet var mange milepæle, først så skulle man nå at være længere henne end sidst, så gennemføre lægeundersøgelsen, så NF osv:0)
Det er stort og meget følelsesladet:0)
Ja vil bare sige, at jeg ved LIGE HVORDAN DU HAR DET:0)
Stort knus herfra
Christina
Anmeld