nu bliver det forhåbentlig snart officielt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. maj 2010

businesstigger

Jeg skal til første lægeundersøgelse på torsdag. Er begyndt at glæde mig helt vildt. Ikke at der jo skal ske noget stort der men det at det bliver officielt det glæder jeg mig til.

Det hænger jo nok sammen med da jeg var gravid i starten af året begyndte jeg at bløde et par dage før jeg havde tid hos lægen så jeg nåede aldrig at få brug for den da det endte som en SA inden.
Sådan som jeg har det nu med symptomer så virker det realistisk at jeg denne gang får lov til at bruge min tid hos lægen. Og det er jo virkelig positivt. Den ligger stadig 1 uge tidligere end sidst så har stadig en milepæl der forhåbentlig skal blive godt at krydse i næste weekend.
pregnant.gif

Derudover er jeg total hormonel og klar til at tude over alt det ene øjeblik og helt ekstatisk det næste. Tænk at man kan glæde sig sådan ovre alle de mærkværdige symptomer kroppen sender ens vej!
loveshower.gif

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Valle81

businesstigger skriver:

Jeg skal til første lægeundersøgelse på torsdag. Er begyndt at glæde mig helt vildt. Ikke at der jo skal ske noget stort der men det at det bliver officielt det glæder jeg mig til.

Det hænger jo nok sammen med da jeg var gravid i starten af året begyndte jeg at bløde et par dage før jeg havde tid hos lægen så jeg nåede aldrig at få brug for den da det endte som en SA inden.
Sådan som jeg har det nu med symptomer så virker det realistisk at jeg denne gang får lov til at bruge min tid hos lægen. Og det er jo virkelig positivt. Den ligger stadig 1 uge tidligere end sidst så har stadig en milepæl der forhåbentlig skal blive godt at krydse i næste weekend.
pregnant.gif

Derudover er jeg total hormonel og klar til at tude over alt det ene øjeblik og helt ekstatisk det næste. Tænk at man kan glæde sig sådan ovre alle de mærkværdige symptomer kroppen sender ens vej!
loveshower.gif

Hejsa;0)

Det bliver da bare så spændende:0)

Jeg ved lige hvordan du har det. Havde i foråret 2009 også en SA, men blev heldigvis gravid med det samme igen og har for lidt over 5 uger siden fødten skøn dreng:0)

Jeg kan oså huske at der i denne graviditet var mange milepæle, først så skulle man nå at være længere henne end sidst, så gennemføre lægeundersøgelsen, så NF osv:0)

Det er stort og meget følelsesladet:0)

Ja vil bare sige, at jeg ved LIGE HVORDAN DU HAR DET:0)

Stort knus herfra

Christina

Anmeld

4. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Håber det bedste for jer. det er bare så dejligt, når man kommer lidt videre.

Håber snart du kan ånde lettet op

Anmeld

4. maj 2010

businesstigger

Valle81 skriver:

Hejsa;0)

Det bliver da bare så spændende:0)

Jeg ved lige hvordan du har det. Havde i foråret 2009 også en SA, men blev heldigvis gravid med det samme igen og har for lidt over 5 uger siden fødten skøn dreng:0)

Jeg kan oså huske at der i denne graviditet var mange milepæle, først så skulle man nå at være længere henne end sidst, så gennemføre lægeundersøgelsen, så NF osv:0)

Det er stort og meget følelsesladet:0)

Ja vil bare sige, at jeg ved LIGE HVORDAN DU HAR DET:0)

Stort knus herfra

Christina

Tak! Det er rart at høre at du også har haft det sådan. Der er helt klart nogle milepæle der bliver ret vigtige at komme forbi

Anmeld

4. maj 2010

otlitrom

Jeg håber du krydser milepælen i fred og ro, og at alt kommer til at gå som smurt i denne graviditet.

Og vær' du bare hormonella. Det er OK

Knus

Anmeld

4. maj 2010

businesstigger

Zafir skriver:

Håber det bedste for jer. det er bare så dejligt, når man kommer lidt videre.

Håber snart du kan ånde lettet op

Tak! Det håber jeg virkelig også

Anmeld

4. maj 2010

businesstigger

kitty skriver:

Jeg håber du krydser milepælen i fred og ro, og at alt kommer til at gå som smurt i denne graviditet.

Og vær' du bare hormonella. Det er OK

Knus

Tusind tak! Både for at jeg må være hormonel og det andet

Anmeld

4. maj 2010

oo

åh ja milepælene! dem har jeg også haft og man danser bare sejrsdans rundt om datoerne når man passere dem  jeg håber du får lov at passere alle dine og ender med en lækker bebis i slutningen af året

Anmeld

4. maj 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Tusind tak! Både for at jeg må være hormonel og det andet

Vi kan være hormonella sammen de næste 14 dage om ikke andet.. Det er allerede startet... Så tak ikke for tidligt, du får masser af sludder retur

Anmeld

4. maj 2010

businesstigger

Tjuhl skriver:

åh ja milepælene! dem har jeg også haft og man danser bare sejrsdans rundt om datoerne når man passere dem  jeg håber du får lov at passere alle dine og ender med en lækker bebis i slutningen af året

Tak skal du have Trine. Jeg håber sandelig også at jeg både kommer til at danse og får en nytårsbebs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.