Hvor meget liv skal man mærke i uge 39?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.379 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. maj 2010

Bare mig..

Jeg har siden igårmorges ikke rigtig mærket til den lille. Eller jo, meget meget lidt, og slet ikke så meget som jeg plejer.

Men er det godt nok, at jeg bare mærker hende lidt, eller skal det være lige så meget som det altid er? Altså skal jeg være nervøs, når jeg har mærket hende, men ikke helt så meget?

Jeg vil helst undgå at ringe til lægen, for hvis det nu ikke er noget, og det måske er meget normalt!

Marikka, 38+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Patrick07

Altså man skal jo helst mærkeliv hver dag.. Men jeg mener at have fået og vide jo størrer de bliver jo mindre bevæger dig sig fordi de er blevet så store... Men der skulle gerne stadig være nogle bevægelser.

Anmeld

4. maj 2010

Tdittmann

Jeg er i dag 38+6 og mærker den mindre end jeg har gjort tidligere det er meget normalt. De bevægelser som jeg mærker nu er mere glidende end spark, da "hulen" som den lille bor i pt. er ved at være lidt trang.

Anmeld

4. maj 2010

Bare mig..

Patrick07 skriver:

Altså man skal jo helst mærkeliv hver dag.. Men jeg mener at have fået og vide jo størrer de bliver jo mindre bevæger dig sig fordi de er blevet så store... Men der skulle gerne stadig være nogle bevægelser.

Altså jeg har mærket hende, men bare slet ikke så meget. Men det er lige det, om det så er normalt! :/

Anmeld

4. maj 2010

millesofie

jeg havde det ligesom dig da jeg var ca 38+ ? og jeg blev lidt nærvøs og ringede derfor til sygehuset for at høre om det var normalt, de råde mig til at komme ind og få scannet den lille så vi var sikkere

der var intet galt hun havde bare vendt sig

men ring og hør dem ad og hver helt ærlig og husk at fortælle alle detaljer så skal det nok gå det hele, for hellere være sikker..

kram og medvind herfra

Anmeld

4. maj 2010

Bare mig..

Tdittmann skriver:

Jeg er i dag 38+6 og mærker den mindre end jeg har gjort tidligere det er meget normalt. De bevægelser som jeg mærker nu er mere glidende end spark, da "hulen" som den lille bor i pt. er ved at være lidt trang.

Jamen de der glidende bevægelser har jeg haft i lang tid, og har det stadig, men slet slet ikke så meget.. Men det er lige det, om det så er ok eller... Altså om det er nok man bare mærker dem, uanset hvordan og hvor hårdt !

Anmeld

4. maj 2010

Bare mig..

millesofie skriver:

jeg havde det ligesom dig da jeg var ca 38+ ? og jeg blev lidt nærvøs og ringede derfor til sygehuset for at høre om det var normalt, de råde mig til at komme ind og få scannet den lille så vi var sikkere

der var intet galt hun havde bare vendt sig

men ring og hør dem ad og hver helt ærlig og husk at fortælle alle detaljer så skal det nok gå det hele, for hellere være sikker..

kram og medvind herfra

Okay.. Det hjælper måske heller ikke og ringe til lægen, men mere hvis jeg ringer til sygehuset! :/ Jeg smutter lige ud og shopper lidt og får gået lidt, og ser om der ikke skulle komme gang i hende så! :/

Anmeld

4. maj 2010

Patrick07

Jeg vil mene det er helt normalt, bare du stadig mærker bebs så er der ingen problemer... Men for din egen skyld syntes jeg da du skulle ringe... Der er ikke nogte værrer end at gå og være nervøs.  

Anmeld

4. maj 2010

Tdittmann

jeg synes hvis du er bekymret skal ringe til fødegangen - hellere en gang for meget end en for lidt.

ved mine 2 første graviditeter har pigerne også blevet mere stille jo tættere jeg kom på terminen.

Mit råd er ring hvis du er i tvivl om ikke andet for at tale med en jordemoder som kan fortælle dig om alt er ok.

Anmeld

4. maj 2010

serinasmor

jeg ville nok ringe til jordmøderen eller fødegangen .. bare for at være på den sikre side ....

så får du jo også nærvøsiteten til at lægge sig igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.