Hvordan gør man lige med sådan en kagering/bagering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.211 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. maj 2010

MoarTNoah

Ja jeg har købt sådan en bagering, men der er jo ikke nogen bund i den lissom en springform, så hvordan bruger jeg den? Overvejede bare at sætte den ovenpå noget bagepapir og så hælde dejen i, men holder den så tæt i bunden, eller flyder det ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

iln

Jeg bruger kun bageringen, når jeg skal samle en kage. Altså bager bundene i en springform, skære dem ud og så brug bageringen. Den er en kæmpe hjælp til at få lagene til at ligge helt perfekt..

Anmeld

4. maj 2010

MoarTNoah

iln skriver:

Jeg bruger kun bageringen, når jeg skal samle en kage. Altså bager bundene i en springform, skære dem ud og så brug bageringen. Den er en kæmpe hjælp til at få lagene til at ligge helt perfekt..

Det lyder da som en god ide egentlig - skal da helt klart prøves af

Anmeld

4. maj 2010

iris-mor

Jeg bruger også kun ringen til at samle kagerne i, og de gange hvor jeg mangler ringe fx til bryllupskager, så laver jeg ekstra engangsringe ved at laminere papire og tape det sammen.

Svigermor bagte en dag i en bagering, sandsynligvis i mangel af bedre, men hun havde bagepapiret inden i.

ida

Anmeld

4. maj 2010

Jordbærpigen

Man skal såmænd bare lægge den på en plade med bagepapir.. så simpelt

Anmeld

4. maj 2010

MoarTNoah

MissSmile26 skriver:

Man skal såmænd bare lægge den på en plade med bagepapir.. så simpelt

Og det virker sørme .. hehe.. der kom godt nok noget dej ud forneden de første 5 min men så stoppede det med at flyde og kagen blev rigtig fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.