nu er kl så 01 og kan ikke sove mit hovde køre rundt med mig hver gang jeg ligger mig i sengen.
det er sådan at min søster og mig ikke er på tale fod lige nu, det er vildt surt for normalt er det min søster jeg ringer til om alt hun er der sku normalt altid når jeg har brug for hende
men den anden dag ringet jeg til min anden søster som så fortæller at min søster nr1 har ringet og bagtalt mig helt vildt fordi jeg har valgt at holde min søn`s dåb i mine svigerforælders hus og fordi hun ikke er gud mor
det skal så lige siges at det er ikke først gang at det går galt fordi den ene siger noget til den anden som den anden så ringer og fortæller den 3 og det bure jeg måske have tænkt over før jeg bliv mega sur
men jeg bliver så mega sur og smider en besked ud på facbook om at jeg hader når folk ikke kommer til en når der er noget galt men siger det til alle ander (skulle jeg nok ikke have gjordt)
den svar min søster nr 1 så på at det er måske fordi jeg ikke lytter og så bliver jeg først pisse sur for hun kunne sku bare være kommet til mig hvis det betyder så meget få hende at være gud mor så have hun sku også fået lov men jeg svare så tilbage at det hjælper jo ikke noget hvis man ikke siger noget og her fra bliver det så pænt grimt selv om jeg prøver at skive at jeg er ked af det skal være sådan
det ender så med at jeg siger at hun bare kan blive væk fra barnedåben hvis det er det hun vil og det er det.
så nu seder jeg tilbage og er mega ked af at hun ikke kommer fordi hun betyder jo noget få mig
men snakke med søster nr 2 idag og hun er ikke stoppet med at bagtale mig og så må det jo være sådan
er bare så ked af det jeg kan ikke se det her blive godt igen 
hader vi er 3 piger for der bliver sku altid sladert så meget
håber det hjælper at komme ud med det og undskyld stave fejl
Anmeld