AV min mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.123 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. maj 2010

Topp

jeg har simpelthen sååå ondt i jag i maven, er det normalt??? (kan simpelthen ikke huske 11 år tilbage da jeg ventede mig sidst)

er gravid i 6 uge, og det bekymre mig en del....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Topp

slet ingen der har prøvet det????

Anmeld

4. maj 2010

sarahb

min veninde har det samme hun er 5-6 uger henne og hun har SINDSYGT ondt, men fik afvide det er livmoderen og trådene der i der udvider sig og det gør bare mere ondt end på andre.
Hun har haft det i 1-2 uger nu...
men hendes læge siger der ingen alarm er.

Anmeld

4. maj 2010

otlitrom

Jeg tror "problemet" er, at din tråd er oprettet, når mange af os sover, og du igen har svaret, inden der er kommet så mange på

Jeg har ikke været gravid, så kan desværre ikke hjælpe. Men håber nogen kan

Anmeld

4. maj 2010

Topp

vil da håbe det bare er smerter fra livmoderen og ledbåndene, kan bare ikke huske jeg havde ondt sidste gang......

Anmeld

4. maj 2010

smokin

Topp skriver:

vil da håbe det bare er smerter fra livmoderen og ledbåndene, kan bare ikke huske jeg havde ondt sidste gang......

Jeg havde også rigtig ondt i maven - dog først lidt senere da jeg først fandt ud af at jeg var gravid da jeg var 9+0. Jeg vil dog sige at jeg havde meget ondt pga ligamentssmerter helt indtil 17+0. Sidder detunder maven? 

Anmeld

4. maj 2010

Mettemus

Tror det kan være rigtig mange ting - hvis du er utryg synes jeg du skal ringe til lægen?

Anmeld

4. maj 2010

Topp

ja det er i underlivet

Anmeld

4. maj 2010

Low

Var det ikke dig med en "dum" læge?

Det kan jo være rigtig mange forskellige ting. Jeg har også hørt at det kan være de der "tråde/bånd" som er i livmoderen. Jeg synes at have hørt at en graviditet uden for livmoderen gør ondt? Jeg ved det ikke jeg har aldrig haft en graviditet uden for livmoderen før. Det bedste vil nok være at tage til lægen og blive undersøgt og hvis din læge ikke vil undersøge dig, så ring til vægtlægen eller skadestuen for som skrevet tidligere kan det være mange ting og det behøver ikke være noget med din graviditet af gøre

Anmeld

4. maj 2010

Fyn

Har lige forsøgt at svare...? Ved ikke om det forsvandt i Cyperspace? Jeg havde også nogle dumme smerter i starten. Sådan lidt menstruationsagtige... Heldigvis havde min læge advaret mig om at det måske ville komme. Hvis du er det mindste nervøs, så kontakt din læge. Og har I ikke den rigtige kemi sammen, så skynd dig at skifte. For mig er det guld værd at jeg har så god en læge!Held og lykke, C.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.