gavekort til weekend ophold - erfaringer søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.005 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

Susan1978

hvor køber jeg det bedst henne ?

tænker at min søster og kommende mand skal have det i bryllupsgave..

min mor sagde føtex.. men jeg kan ikke læse på nogen af deres "oplevelser" om det er for 1 nat eller mere..

har kigget lidt på det der hedder "kroophold" og der kunne jeg få en weekend for 2 +  1 barn i 2 overnatninger til 1600 mener jeg. 

men har i noget kendskab til det og eller har i selv købt noget lign  ?

erfaringer søges..

Susan som snart skal ha købt den gave da der kun er 12 dage til det er!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

TbCp

Jeg har købt igennem weekendopholdet.dk der købte jeg en overraskelsestur til min mand og jeg. En enkelt overnatning på slot, incl. kaffe og kage ved ankomst, 3 retters middag om aftenen, overnatning i himmelsengsværelse og stor morgenbuffet.
Det var på Hvedholm slot og jeg gav 895 pr. pers.

Så derigennem kan jeg anbefale det...

Anmeld

4. maj 2010

AWO

www.gavekortet.dk - de har flere forskellige, og sender fra dag til dag.

Anmeld

4. maj 2010

oo

ja, der er smartbox.dk og gavekortet.dk og så den som Tina skriver om (og sikkert også mange flere)

Anmeld

4. maj 2010

trine3112

http://www.smartbox.dk/Default.aspx

Her er ogå mulighed for overnatning, hvor man selv kan vælge

/Trine

Anmeld

4. maj 2010

Susan1978

tak for svar piger..

har selv kigget en masse på nettet, men det var nu mere for at høre mht erfaringer  om der var nogen der havde prøvet noget af det

Anmeld

4. maj 2010

Susan1978

TbCp skriver:

Jeg har købt igennem weekendopholdet.dk der købte jeg en overraskelsestur til min mand og jeg. En enkelt overnatning på slot, incl. kaffe og kage ved ankomst, 3 retters middag om aftenen, overnatning i himmelsengsværelse og stor morgenbuffet.
Det var på Hvedholm slot og jeg gav 895 pr. pers.

Så derigennem kan jeg anbefale det...

okay, det lyder ellers mega romantisk.. men er jo desværre kun for en overnatning..

Anmeld

4. maj 2010

TbCp

Susan1978 skriver:

okay, det lyder ellers mega romantisk.. men er jo desværre kun for en overnatning..

Så vidt jeg ved er der flere steder der tilbyder en hel weekend, vi valgte dog bare en enkelt overnatning

Anmeld

4. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har både haft købt gavekort på www.smartboks.dk og www.kvickly.dk - begge dele har modtager været meget begejstret

Anmeld

4. maj 2010

AWO

Vi var på et slotsophold forrige vinter, omkring jul.

Gavekortet var købt igennem gavekortet.dk. Vi valgte en enkelt overnatning, men man kan også købe to.

Det var en virkelig romantisk tur, i samme stil som den, TbCp beskriver. Kan kun anbefale det! Vi boede på Sophiendal Gods, som ligger lige op til Gudenåen i et fantastisk smukt område.

Min svigerinde og mand fik et kroophold (fra Larsens kro- og hotelferie, mener jeg) inkl. børnepasning i bryllupsgave. De kom ikke på bryllupsrejse, så gaven var ment som et pusterum fra hverdagen, hvor det kun var de to, det drejede sig om- Og de nød at være afsted!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.