Udslet... I kender når I selv har eksem - Selve overfladen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.508 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

Mira0911

Efter jeg havde haft Julie i bad, lå jeg mærke til noget udslet på lændet...

I kender godt når man har eksem, så er overfladen lidt hævet på en eller anden måde...

Sådan er det også her på billedet... Jeg tænker måske om det kunne være bleen, der har sat og irriteret hende på en måde?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Pige2009

Jeg tror sagtens det kan være bleen Laura har eksem, og det ser godt nok sådan du også, men afvent i 2-3 dage og hvis det er uændret eller blevet værre, så gå til lægen og få det undersøgt. Eller hvis huden virker irriteret og klør...

K.h. Linda

Anmeld

3. maj 2010

Mira0911

Baagøe skriver:

Jeg tror sagtens det kan være bleen Laura har eksem, og det ser godt nok sådan du også, men afvent i 2-3 dage og hvis det er uændret eller blevet værre, så gå til lægen og få det undersøgt. Eller hvis huden virker irriteret og klør...

K.h. Linda

Ser lige tiden an... Har smurt det med noget fed creme... Hun virker ikke irriteret af det...

Anmeld

3. maj 2010

Pige2009

MoarJ skriver:

Ser lige tiden an... Har smurt det med noget fed creme... Hun virker ikke irriteret af det...

Det er godt hun ikke er irriteret, for det er Laura med hendes eksem - det er nok bare bleen der driller lidt

Anmeld

3. maj 2010

Mira0911

Baagøe skriver:

Det er godt hun ikke er irriteret, for det er Laura med hendes eksem - det er nok bare bleen der driller lidt

Håber også det bare er bleen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.