Kæresten flytter til Sverige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

Sujan

Ja.... Min kærestes firma har fået et job i Sverige og de spurgte min kæreste om han ville med.. Vi har snakket længe om det og blevet enige om at det vil være en god mulighed for ham.. Dels har han ikke haft meget arbejde siden januar og derfor ville det være fedt at få noget at lave i disse tider...og dels kommer han til at tjene rigtig godt og det er jo også rigtig rart...
Men puha hvor bliver det hårdt at undvære ham... Så sidder jeg med 2 hunde og et hus der skal passes men det går nok
han kommer så hjem hver 3 uge så skal ikke undvære ham helt.

Vi prøver på 11 måned at blive gravid.. Og har lige fået min mens. Vi besluttede at hvis det ikke lykkes denne gang ville vi holde en pause på et par måneder af forskellige årsager... Men nu bliver jeg i tvivl.. Er det klogest at vente til han kommer hjem til december med at prøve videre eller skal man bare forsætte og hvis jeg så skulle blive gravid så skulle gå graviditeten igennem alene... Og hvornår kan man så søge hjælp.. Vi kan jo ikke prøve så aktivt når han ikke er hjemme... Hmmmm....

Synes vi har taget den rigtige beslutning om han skal afsted men tanken om at skulle udskyde projekt baby så lang tid er uoverskuelig.. Og hvis det så går lang tid før det lykkes går det måske over et år endnu... Er en trist tanke

nå skulle lige af med lidt tanker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Fines mor

Sujan skriver:

Ja.... Min kærestes firma har fået et job i Sverige og de spurgte min kæreste om han ville med.. Vi har snakket længe om det og blevet enige om at det vil være en god mulighed for ham.. Dels har han ikke haft meget arbejde siden januar og derfor ville det være fedt at få noget at lave i disse tider...og dels kommer han til at tjene rigtig godt og det er jo også rigtig rart...
Men puha hvor bliver det hårdt at undvære ham... Så sidder jeg med 2 hunde og et hus der skal passes men det går nok
han kommer så hjem hver 3 uge så skal ikke undvære ham helt.

Vi prøver på 11 måned at blive gravid.. Og har lige fået min mens. Vi besluttede at hvis det ikke lykkes denne gang ville vi holde en pause på et par måneder af forskellige årsager... Men nu bliver jeg i tvivl.. Er det klogest at vente til han kommer hjem til december med at prøve videre eller skal man bare forsætte og hvis jeg så skulle blive gravid så skulle gå graviditeten igennem alene... Og hvornår kan man så søge hjælp.. Vi kan jo ikke prøve så aktivt når han ikke er hjemme... Hmmmm....

Synes vi har taget den rigtige beslutning om han skal afsted men tanken om at skulle udskyde projekt baby så lang tid er uoverskuelig.. Og hvis det så går lang tid før det lykkes går det måske over et år endnu... Er en trist tanke

nå skulle lige af med lidt tanker...

Åh ja den er ikke så nem, men ja det er da en stor udfordring for ham. Har du ikke lyst til at tage med, bare for en periode?

Ang. hjælp, så kan man godt få hjælp når man har forsøgt i 1 år, så måske i kan indlede nogle undersøgelser. Det tager tid at finde en årsag alligevel

Pøj pøj med det hele....

Anmeld

3. maj 2010

Trolde_mor

Hej smukke..

Er da dejligt at han har arbjede i fremtiden

Jeg syntes da i skal fortsætte med at prøve. Nu ved jeg ikke - hvad sker der til dec. siden du til vente til der?

Kan godt forstå du ikke har lyst til at udskyde projektet. Men hvis det er kan du jo sagtens klare starten af graviditeten?

Anmeld

3. maj 2010

Sujan

Tak.. Jo vil nok tage derover i ferier og sådan.. Men har et job der skal passes.. Skal lige siges at det indtil videre kun er året ud og så ser vi hvordan det er gået

Anmeld

3. maj 2010

Fines mor

Sujan skriver:

Tak.. Jo vil nok tage derover i ferier og sådan.. Men har et job der skal passes.. Skal lige siges at det indtil videre kun er året ud og så ser vi hvordan det er gået

Er det langt oppe i Sverige??

Min mand vil gerne til Australien, hvis det nogensinde kommer på tale så skal jeg med. Det er også en svær beslutning for mig for jeg elsker mit arbejde, og kan slet ikke se mig i Australien. ;-(

Anmeld

3. maj 2010

Sujan

Fines mor skriver:

Er det langt oppe i Sverige??

Min mand vil gerne til Australien, hvis det nogensinde kommer på tale så skal jeg med. Det er også en svær beslutning for mig for jeg elsker mit arbejde, og kan slet ikke se mig i Australien. ;-(

Ja det er jo noget længere væk.. Det vil tage ca. 6 timer i bil at komme dertil og han skal bo i campingvogn på pladsen og de skal nok arbejde 12 timer om dagen.. Er helt sikker på vi nok skal få det til at køre... Vil nok bare have følelsen af at spilde ÆL de gange vi ikke er sammen når det er, når nu man har prøvet så længe

Anmeld

3. maj 2010

Fines mor

Sujan skriver:

Ja det er jo noget længere væk.. Det vil tage ca. 6 timer i bil at komme dertil og han skal bo i campingvogn på pladsen og de skal nok arbejde 12 timer om dagen.. Er helt sikker på vi nok skal få det til at køre... Vil nok bare have følelsen af at spilde ÆL de gange vi ikke er sammen når det er, når nu man har prøvet så længe

Jeg kan godt følge dig i, at det er vanskeligt at undvære sex ved ægløsning. Men du skriver jo netop, at i af andre årsager har valgt at holde en pause på et par mdr, så kan i også få talt om hvad i skal gøre. En behandling for en eventuel barnløshedsbehandling er hårdt for forholdet ;-( Been there... !

Men få talt igennem hvad næste skridt mod projekt baby skal være, så han også kan vende tankerne med sig selv.

Ønsker det bedste for jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.